123
4.3 روش تعیین روایی ……………………………………………………………………………………………..
123
5.3 روش تعیین پایایی …………………………………………………………………………………………….
123
603 جامعه و نمونه آماری ……………………………………………………………………………………….
126
3-6-1 قلمرو مکانی پژوهش ………………………………………………………………………………..
128
3-6-2 قلمرو زمانی پژوهش …………………………………………………………………………………
128
7.3 روشهای تجزیه و تحلیل داده­ها …………………………………………………………………………
128
3-7-1 روش دلفی …………………………………………………………………………………………………
129
3-7-2 آزمونهای ناپارامتری ………………………………………………………………………………….
131
فصل چهارم: تجزیه وتحلیل داده­ها ………………………………………………………………………….. 133
1.4 انجام پرسشنامه اول …………………………………………………………………………………………..
134
4-1-1 فرصت­های تولید دانش …………………………………………………………………………….
135
4-1-2 چالشهای تولید دانش ……………………………………………………………………………….
135
2.4 ارزیابی پرسشنامه دوم با استفاده ازآزمونهای ناپارامتری ………………………………….
135
·     آزمون علامت برای سوالات 19-1 …………………………………………………………………..
138
·     آزمون فریدمن برای سوالات 23-20 ………………………………………………………………
145
·     آزمون علامت برای سوالات 23-20 ………………………………………………………………..
148
فصل پنجم: بحث و نتیجه­گیری …………………………………………………………………………………. 156
1.5 بحث و نتیجه­گیری بر اساس سوالات پژوهش ………………………………………………….
157
5-1-1 پاسخ به سوال اول پژوهش ………………………………………………………………………
157
5-1-2 پاسخ به سوال دوم پژوهش ………………………………………………………………………
158
5-1-3 پاسخ به سوال سوم پژوهش ……………………………………………………………………..
160
2.5 پیشنهادات پژوهش ……………………………………………………………………………………………
161
5-2-1 پیشنهادات کاربردی …………………………………………………………………………………
161
5-2-2 پیشنهادات پژوهشی …………………………………………………………………………………
164
3.5 محدودیت های پژوهش …………………………………………………………………………………….
164
فهرست منابع ………………………………………………………………………………………………………………… 166
/>ضمائم ………………………………………………………………………………………………………………………………. 172
 
 

مقدمه   

پویایى شگرف علمى در شناخت جهان هدفدار و قانونمند، با اتکا به خلّاقیت‌هاى نهفته الهى و قوّه فعال اندیشه و ارزش بخشیدن به مرتبه تفکر و تعلیم و تعلم، به نوآفرینى و پیشرفت فضاى عمومى زندگى و ارتقاى تمدن بشر منجر شده است. این پیشرفت، حاصل تلاقى و تلفیق فرهنگ‌ها و تمدن‌هاى گوناگون و نتیجه فرایند رشد یابنده‌اى در ابعاد مختلف است که توانمندى، توسعه و استقلال واقعى کشورها را ـ که با توانایى آنها در تولید علم و تحقیقات نسبت مستقیم دارد ـ در بر مى‌گیرد. (ملکیان1389)

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...