پایان نامه رابطه بین سرمایه های فکری با تعهد سازمانی |
جدول(4-14) آزمون رگرسیون نمرات تعهد هنجاری و سرمایه فکری.. 146
جدول (4-15) ضرایب استاندارد و غیراستاندارد رگرسیون نمرات تعهد هنجاری و سرمایه فکری.. 147
جدول(4-16) آمار توصیفی نمرات تعهد مستمر و سرمایه فکری.. 148
جدول (4-17) ضریب همبستگی پیرسن نمرات تعهد مستمر و سرمایه فکری.. 150
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار (4-1) : جنسیت کارکنان زن و مرد آموزش وپرورش منطقه شهریار. 130
نمودار (4-2) : سطح تحصیلات کارکنان آموزش وپرورش منطقه شهریار. 131
نمودار (4-3) : سابقه خدمت کارکنان آموزش وپرورش منطقه شهریار. 132
نمودار پراکنش (4-4) : نمرات تعهد سازمانی و سرمایه فکری.. 135
نمودار پراکنش (4-5) : نمرات تعهد عاطفی و سرمایه فکری.. 139
نمودار پراکنش (4-6) : نمرات تعهد هنجاری و سرمایه فکری.. 144
نمودار پراکنش (4-7) : نمرات تعهد مستمر و سرمایه فکری.. 149
چکیده:
هدف از پژوهش حاضر، تعیین رابطه میان سرمایه فکری و تعهد سازمانی در کارکنان آموزش وپرورش منطقه شهریاربوده است. روش تحقیق، توصیفی از نوع همبستگی است و جامعه آماری در پژوهش حاضر شامل کلیه کارکنان آموزش وپرورش منطقه شهریار میباشد که کل جامعه آماری 6000 نفر بوده است. روش نمونهگیری در این پژوهش، تصادفی ساده است. پس از مشخص شدن تعداد نمونهها، کارکنان به طور تصادفی انتخاب شدهاند.حجم نمونه برای انجام تحقیق تعداد 98 نفر از کارکنان میباشد. ابزار این تحقیق پرسشنامه است. جهت تجزیه و تحلیل داده ها ازآمار توصیفی و استنباطی استفاده شد. نتایج نشان داد که: فرضیهی فرعی اول مبنی بر اینکه بین سرمایه فکری و تعهد عاطفی در کارکنان آموزش وپرورش منطقه شهریاربوده رابطه معنی داری وجود دارد.پذیرفته می شود.فرضیه ی فرعی دوم بین سرمایه فکری و تعهد هنجاری در کارکنان آموزش وپرورش منطقه شهریاربوده رابطه معنی داری وجود دارد. نیز پذیرفته می شود.فرضیه ی فرعی سوم یعنی بین سرمایه فکری و تعهد مستمر در کارکنان آموزش وپرورش منطقه شهریاربوده رابطه معنی داری وجود دارد. پذیرفته نمی شود. بنابراین وجود ارتباط میان این دو متغیر یعنی سرمایه فکری و تعهد سازمانی پذیرفته می شود.
کلید واژه ها: تعهد سازمانی، تعهد هنجاری،تعهد عاطفی، تعهد مستمر،سرمایه فکری
فصل اول
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-06-06] [ 01:04:00 ق.ظ ]
|