پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان |
جدول(4-7) بررسی مقادیر میانگین واریانس استخراج شده شاخص های پژوهش……………………………….. 98
جدول (4-8) AVE و همبستگی بین متغیرهای پژوهش……………………………………………………………. 99
شکل(2-4) ضرایب تخمین استاندارد مدل ساختاری پژوهش……………………………………………………… 102
جدول (9-4) شاخصهای برازش مدل ساختاری…………………………………………………………………….. 103
جدول (4-10) نتایج حاصل از ارزیابی مدل ساختاری………………………………………………………………. 104
جدول (4-11) خروجی رابطه بین هویت برند و رضایت مشتریان……………………………………………….. 105
جدول (4-12) خروجی رابطه بین هویت برند و تعهد برند……………………………………………………….. 105
جدول (4-13) خروجی رابطه بین رضایت مشتری و وفاداری مشتری……………………………………………. 106
جدول (4-14) خروجی رابطه بین تعهد برند و وفاداری مشتریان…………………………………………………. 106
جدول (5-1) خلاصه نتایج حاصل از فرضیه های تحقیق…………………………………………………………. 110
چکیده
امروزه تلاش اکثر شرکت های بزرگ در جهت توسعه وفاداری مشتریان بوده و آن را به عنوان یک هدف استراتژیک برای خود در نظر می گیرد. با توجه به این موضوع، تحقیقات مؤثر و گسترده در مورد آن ضروری به نظر می رسد. از سوی دیگر هدف تمام فعالیت های بازاریابی این است که مصرف کنندگان، هویت نام تجاری آن ها را باور داشته و بشناسند و بتوانند برای ایجاد وفاداری به نام تجاری ، روابط میان مصرف کننده و نام تجاری را تقویت کنند (احمدی کمرپشتی ،1392 :2). درتحقیق حاضر تأثیرگذاری هویت برند بر وفاداری مشتریان مورد بررسی قرار گرفته است. به همین منظور مدل مفهومی به همراه چهار فرضیه ارائه شده است. جامعه آماری تحقیق کلیه مشتریان بیمه دی شعبه کاشان در شش ماه نخست سال 1393 بودند که طبق فرمول کوکران یک نمونه 172 نفری به دست آمده است. داده های تحقیق از طریق پرسشنامه جمع آوری گردید و جهت آزمون فرضیه های تحقیق و بررسی روابط بین متغیرهای مدل تحقیق، از مدلسازی معادلات ساختاری و نرم افزارAmos [1]و برای بررسی روابط بین متغیرها نیز از ضرایب رگرسیونی معنادار با بهره گیری از شاخص جزئی(t-value) ، استفاده شده است.نتایج تحقیق حاکی از تأثیرگذاری مثبت و معنادار تمامی متغیرهای تحقیق است؛ به این ترتیب که هویت برند بیمه دی بر رضایت مشتریان و تعهد برند بیمه دی تأثیرگذار است ونیز رضایت مشتریان و تعهد برند بیمه دی بر وفاداری مشتریان بیمه دی تأثیرگذار است.
واژگان کلیدی: هویت برند، وفاداری مشتری،رضایت مشتری، تعهد برند
فصل اول
کلیات تحقیق
مقدمه
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-06-06] [ 01:13:00 ق.ظ ]
|