جدول ‏4‑39- شاخص های آمار توصیفی پاسخگویان در ارتباط با خلوص نیت.. 110

جدول ‏4‑40- آزمون تک نمونه ای برای مقایسه میانگین مربوط به خلوص نیت.. 110

جدول ‏4‑41- نتایج رتبه بندی آزمون فریدمن برای شاخص تعهد کاری.. 111

جدول ‏4‑42- نتایج معناداری آزمون فریدمن برای شاخص تعهدکاری.. 111

جدول ‏4‑43- نتایج رتبه بندی آزمون فریدمن برای شاخص اخلاق کاری.. 112

جدول ‏4‑44- نتایج معناداری آزمون فریدمن برای شاخص اخلاق کاری.. 112

جدول ‏4‑45- نتایج رتبه بندی آزمون فریدمن برای شاخص انگیزه در کار 113

جدول ‏4‑46- نتایج معناداری آزمون فریدمن برای شاخص انگیزه در کار 113

جدول ‏4‑47- نتایج رتبه بندی آزمون فریدمن برای شاخص بهبود مستمر. 113

جدول ‏4‑48- نتایج معناداری آزمون فریدمن برای شاخص بهبود مستمر. 114

جدول ‏4‑49- نتایج رتبه بندی آزمون فریدمن برای شاخص رفاه و آسایش… 114

جدول ‏4‑50- نتایج معناداری آزمون فریدمن برای شاخص رفاه و آسایش… 114

جدول ‏4‑51- نتایج رتبه بندی آزمون فریدمن برای شاخص مردم گرایی. 115

جدول ‏4‑52- نتایج معناداری آزمون فریدمن برای شاخص مردم گرایی. 115

 
صفحه
  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
فهرست شکل‌ها و نمودارها

عنوان شکلشکل ‏1‑1مدل مفهومی…………………………………………………………………………………………………..8

شکل ‏2‑1- موانع پذیرش اصول اخلاقی در سازمان.……………………………………………………………60

شکل ‏2‑2- استراتژی ها و فرایندهای حقوق و دستمزد……………………………………………………….63

شکل ‏2‑3- اثر عوامل کاری و غیر کاری بر کیفیفت زندگی……………………………………………………………..65

فهرست نمودارها

‏4‑1- توزیع پاسخ دهنگان بر پایه سن……………………………………………………………………………………………..91

‏4‑2- توزیع پاسخ دهنگان بر پایه جنسیت………………………………………………………………………………………92

‏4‑3- توزیع پاسخ دهنگان بر پایه تحصیلات……………………………………………………………………………………93

‏4‑4- توزیع پاسخ دهنگان بر پایه سابقه کار…………………………………………………………………………………….94

 

 
صفحه
  

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...