منابع و مآخذ ………………………………………………………………………………………………………………… 104

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

جدول1-2: تکامل مفهوم بازاریابی …………………………………………………………………………………………………………………. 13

جدول 2-2: انواع وفاداری ……………………………………………………………………………………………………………………………… 44

جدول 1-3: متغیرهای پرسیده شده از مشتریان و شماره سوالات مربوط به آنها  ……………………………………… 74

جدول 2-3: پاسخگویی به سوالات با توجه به طیف زیر  …………………………………………………………………………….. 74

جدول 3-3: متغیرهای تحقیق  …………………………………………………………………………………………………………………….. 75

جدول 3-3: نتیجه آزمو ن آلفای کرونباخ (روایی) پرسشنامه ……………………………………………………………………… 76

جدول 1-4: توزیع فراوانی و درصد پاسخ دهندگان به تفکیک جنسیت …………………………………………………….. 80

جدول 2-4: توزیع فراوانی و درصد پاسخ دهندگان به تفکیک وضعیت تاهل …………………………………………….. 81

جدول 3-4: توزیع فراوانی و درصد پاسخ دهندگان به تفکیک میزان سن ………………………………………………….. 82

جدول 4-4: توزیع فراوانی و درصد پاسخ دهندگان به تفکیک میزان تحصیلات ………………………………………… 83

جدول 5-4: توزیع فراوانی و درصد پاسخ دهندگان به تفکیک نوع شغل ……………………………………………………. 84

جدول6-4: نتیجه آزمو ن آلفای کرونباخ (روایی) پرسشنامه نهایی …………………………………………………………….. 85

جدول (7-4) نتایج آزمونt  استیودنت فرضیه اول ……………………………………………………………………………………… 87

جدول (8-4) نتایج آزمونt  استیودنت فرضیه دوم …………………………………………………………………………………….. 88

جدول (9-4) نتایج آزمونt  استیودنت فرضیه سوم …………………………………………………………………………………… 89

جدول (10-4) نتایج آزمونt  استیودنت فرضیه چهارم ……………………………………………………………………………… 90

جدول 1-5: شاخص ها و عوامل شناسایی شده در تحقیق حاضر از نظر مشتریان موسسه ……………………… 94

جدول 2-5: ارائه نتایج حاصل از بررسی فرضیات تحقیق ………………………………………………………………………….. 96

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست اشکال و نمودارها

شکل 1-1: مدل تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………. 6

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...