۲-۱-۱۲)مزایا و معایب…………………………………………………………………………………………………………… ۲۷
۲-۱-۱۳)تعریف مدیریت استراتژیک………………………………………………………………………………………… ۲۸
۲-۱-۱۳-۱)ضرورت استفاده از مدیریت استراتژیک ……………………………………………………………………۲۸
۲-۱-۱۳-۲)مزایای مدیریت استراتژیک ……………………………………………………………………………………..۳۰
۲-۱-۱۳-۳)فرایند مدیریت استراتژیک ………………………………………………………………………………………۳۱
۲-۱-۱۴)تدوین استراتژی …………………………………………………………………………………………………………۳۳
۲-۱-۱۴-۱)تکوین استراتژی……………………………………………………………………………………………………..۳۳
۲-۱-۱۵)اجرای استراتژی…………………………………………………………………………………………………………..۳۳
۲-۱-۱۶)ارزیابی استراتژی………………………………………………………………………………………………………….۳۴
۲-۱-۱۶-۱)موانع اجرای برنامه های استراتژیک…………………………………………………………………………… ۳۴
۲-۱-۱۷)تفکر استراتژیک………………………………………………………………………………………………………… ۳۵
۲-۱-۱۷-۱)تفکر استراتژیک در مقایسه با برنامه ریزی استراتژیک………………………………………………….. ۳۷
۲-۱-۱۷-۲)ﮐﺎرﮐﺮد ﺗﻔﮑﺮ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ…………………………………………………………………………………………. ۳۸
۲-۱-۱۷-۳)ﺧﺼﻮﺻﯿﺎت ﯾﮏ ﻣﺘﻔﮑﺮ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ…………………………………………………………………………… ۳۸
۲-۱-۱۸)جایگاه موضوعات استراتژیک……………………………………………………………………………………… ۳۹
۲-۱-۱۹)متدولوژی برنامه ریزی استراتژیک پیشنهادی…………………………………………………………………. ۴۰
۲-۱-۲۰)ساختار تحلیلی استراتژی اثربخش………………………………………………………………………………… ۵۱
۲-۲) تحول سازمانی……………………………………………………………………………………………………………….. ۵۲
۲-۲-۱)ایجاد تحول…………………………………………………………………………………………………………………. ۵۲
۲-۲-۲)اهداف تحول سازمانی…………………………………………………………………………………………………… ۵۳
۲-۲-۳) هدایت فرایند تحول سازمانی……………………………………………………………………………………….. ۵۳
۲-۲-۴) ضرورت تحول سازمانی……………………………………………………………………………………………… ۵۴
۲-۲-۵)فرایند تحول در سازمان………………………………………………………………………………………………… ۵۵
۲-۲-۶) اشتباهات تحول در سازمان ها……………………………………………………………………………………….. ۵۷
۲-۲-۷)سطوح تغییر و تحول……………………………………………………………………………………………………. ۵۹
۲-۲-۸)مفاهیم تغییر………………………………………………………………………………………………………………… ۶۰
۲-۲-۹) سطوح ایجاد تغییر در انسان ها………………………………………………………………………………………. ۶۱
۲-۲-۱۰)انواع تغییر…………………………………………………………………………………………………………………. ۶۳
۲-۲-۱۱)سازمان های آینده……………………………………………………………………………………………………….. ۶۳
۲-۲-۱۲)مقاومت در برابر تغییر…………………………………………………………………………………………………. ۶۴
۲-۲-۱۳)مدیریت مقاومت در برابر تغییر…………………………………………………………………………………….. ۶۴
۲-۲-۱۴)مدلهای تغییر…………………………………………………………………………………………………………….. ۶۵
۲-۲-۱۴-۱)الگوی مکعب یخی تغییر……………………………………………………………………………………….. ۶۶
۲-۲-۱۴-۲) الگوی سه سطحی تغییر………………………………………………………………………………………… ۶۷
۲-۲-۱۴-۳)مدل تغییر و عملکرد سازمانی «بورک و لیتوین»…………………………………………………………. ۶۸
۲-۲-۱۴-۴) مدل تغییر اثربخش کامینگز و اورلی……………………………………………………………………….. ۶۹
۲-۲-۱۴-۵) مدل تغییر جامع رالف کیلمن …………………………………………………………………………………۷۱
۲-۲-۱۴-۶)-مدل تجزیه و تحلیل جریانی جری و پوراس…………………………………………………………… ۷۲
۲-۲-۱۴-۷)مدل شش- خانه ای ویزبورد…………………………………………………………………………………… ۷۳
۲-۳) استراتژی ها تغییر و تحول سازمانی…………………………………………………………………………………… ۷۵
۲-۳-۱)استراتژی تغییر تکنولوژی……………………………………………………………………………………………… ۷۵
۲-۳-۳)استراتژی تغییر ساختار…………………………………………………………………………………………………. ۷۶
۲-۳-۳)استراتژی تغییر وظایف………………………………………………………………………………………………… ۷۶
۲-۳-۴)استراتژی تغییر نیروی انسانی……………………………………………………………………………………….. ۷۶
۲-۳-۵) علل مقاومت در برابر تغییر و تحول…………………………………………………………………………….. ۷۷
۲-۴)اثربخشی سازمانی…………………………………………………………………………………………………………… ۷۹
۲-۴-۱)معیارها و مقیاس های اثربخشی سازمانی……………………………………………………………………….. ۷۹
۲-۴-۲)انواع رویکرد اثر بخشی………………………………………………………………………………………………. ۸۱
۲-۴-۲-۱) رویکرد مبتنی بر هدف……………………………………………………………………………………………. ۸۱
۲-۴-۲-۲)پیش فرض های رویکرد نیل به هدف……………………………………………………………..
…………. ۸۲
۲-۴-۲-۳)رویکرد نیل به هدف در عمل……………………………………………………………………………………. ۸۲
۲-۴-۲-۳-۱)مسائل و مشکلات رویکرد نیل به هدف…………………………………………………………………. ۸۳
۲-۴-۲-۳-۲)فایده عملی رویکردنیل به هدف برای مدیران………………………………………………………….. ۸۳

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...