پایان نامه بررسی تاثیر محرکهای ارزش ویژه برند برطنین برند: مورد مطالعه دانشگاههای منتخب در شهر تهران |
فهرست شکلها
عنوان………………………………………………………………………………………………………………………………………… صفحه
شکل 1-1 : ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری و فرآیند استراتژیک مدیریت برند(کلر، 2008)……………. 9
شکل 2-1 : تاثیر برند در ارزش محصول(کاتلر و کلر، 2007)…………………………………………………………… 20
: 21
شکل 2-2 : بازاریابی کلاسیک و دیدگاه نوین مدیریت برند………………………………………………………………. 22
شکل 2-3 : طبقه بندی و مفاهیم ارزش ویزهی برند(کاپفر،2008)…………………………………………………… 28
شکل 2-4 : مدل ارزش ویژه برند، آکر(1991) (Bornmark et al. , 2005)……………………………………. 33
شکل 2-5 مدل طنین برند(کلر،1993)…………………………………………………………………………………………….. 35
شکل 2-6 : فرآیند مدیریت استراتژیک برند……………………………………………………………………………………… 36
شکل 2-7 : ابعاد زیرمجموعه در هرم طنین برند کلر………………………………………………………………………… 38
شکل 2-8 : مدیریت راهبردی برند…………………………………………………………………………………………………… 43
شکل 2-9 : زنجیرهی ارزش برند (Keller & Lehmann, 2003)……………………………………………………. 46
شکل 2-10 : مدل سیستمی فرآیند ایجاد ارزش توسط برند (Keller & Lehmann, 2006)………….. 47
شکل 2-11 : تشخیص برند و یادآوری برند………………………………………………………………………………………. 51
شکل 2-12 :مدل ایجاد برند خدمات(منبع: Berry, 2002)………………………………………………………………. 62
شکل 4-1 : توزیع نمونه از نظر تاهل………………………………………………………………………………………………… 81
شکل 4-2 : توزیع نمونه در سه دانشگاه……………………………………………………………………………………………. 82
شکل 4-3 توزیع نمونه بر اساس مقطع تحصیلی………………………………………………………………………………. 83
شکل 4-4 : توزیع نمونه بر اساس مقطع تحصیلی…………………………………………………………………………….. 83
شکل 4-5 : ضرایب استاندارد تحلیل عاملی تائیدی ابعاد طنین برند………………………………………………….. 85
: 86
شکل 4-6 : مقادیر معناداری تحلیل عاملی تائیدی ابعاد طنین برند…………………………………………………… 86
شکل 4-7 : : ضرایب استاندارد مدل تحقیق……………………………………………………………………………………… 87
شکل 4-8 مقادیر معناداری مدل تحقیق…………………………………………………………………………………………… 88
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-06-06] [ 09:21:00 ب.ظ ]
|