پایان نامه تأثیر آمیخته ترفیع بر رفتارهای پس از خرید مصرف کنندگان |
فهرست اشکال
عنوان شماره صفحه
شکل 1-1: جایگاه آمیخته بازاریابی در تدوین استراتژیهای بازاریابی…………………………………………………………………..6
شکل 1-2: مدل مفهومی پژوهش، رابطه بین آمیخته بازاریابی ترفیع و تأثیرگذاری آن بر رفتار پس از خرید مصرف کنندگان محصولات غذایی شرکت کاله……………………………………………………………………………………………………………..9
شکل 1-3: مرحل مختلف انجام پژوهش…………………………………………………………………………………………………………10
شکل 2-1: مدل رفتار خرید مصرف کننده……………………………………………………………………………………………………….18
شکل 2-2: سیستم و عوامل آن. …………………………………………………………………………………………………………………….25
شکل 2-3: پایه های اصل بازاریابی. ………………………………………………………………………………………………………………30
شکل 2-4: فرآیند اصل فروش. …………………………………………………………………………………………………………………….31
شکل 2-5: اصل بازاریابی. ……………………………………………………………………………………………………………………………32
شکل 2-6: انواع بازار مرتبط با یک شرکت تولیدی. …………………………………………………………………………………………34
شکل 2-7: محیط بازاریابی و جایگاه امیخته بازاریابی در آن. …………………………………………………………………………….40
شکل 2-8: آمیخته بازاریابی ترفیع در شرکت محصولات غذایی کاله. …………………………………………………………………49
شکل 2-9: عوامل آمیخته بازاریابی ترفیع و زیربخشهای آن در صنعت غذایی-لبنی. …………………………………………….50
شکل 2-10: عوامل موثر بر ترکیب ترفیع. ………………………………………………………………………………………………………51
شکل 2-11: کاربردهای اصلی تبلیغات. ………………………………………………………………………………………………………….53
شکل 2-12: ویژگی های یک تبلیغ موثر. ……………………………………………………………………………………………………….54
شکل 2-13: ارتباطات بازاریابی جامع. …………………………………………………………………………………………………………..55
شکل 2-14: نمایش سهم شرکت کاله از بازار تولیدات لبنی در مقایسه با رقباء. …………………………………………………..61
شکل 3-1: فرمول محاسبه ضریب آلفای کرونباخ …………………………………………………………………………………………..77
شکل 3-2: فرمول تعیین حجم نمونه کوکران برای جامعه نامتناهی……………………………………………………………………..79
شکل 3-4: مدل روش شناسی تحقیق (نمایش گرافیکی مراحل تکمیل پژوهش)…………………………………………………..81
چکیده
نتایج پژوهشهای پیشین انجام شده توسط دفتر مطالعه و پژوهش شرکت کاله نشان میدهد که سه مؤلفه محصول، قیمت و توزیع از آمیخته بازاریابی شرکت کاله در موقعیت نسبتاً مناسبی قرار دارند؛ چرا که کیفیت محصول بهبود قابل ملاحظه ای یافته؛ قیمت نیز در مقایسه با رقبا افزایش چندانی نداشته و کانالهای توزیع شرکت هم از گستردگی و عملکرد رقابتپذیری برخوردار هستند. لذا در این میان تنها عنصری که بسیار حیاتی و کلیدی بوده و چندان هم بدان پرداخته نشده است، عدم توجه کافی به فعالیتهای ترفیعی و تشویقی شرکت کاله، خصوصاً از دیدگاه مصرف کنندگان این شرکت میباشد. از این مسئله مورد بررسی در پژوهش حاضر این است که آمیخته بازاریابی ترفیع و عناصر چهارگانه آن (فروش حضوری، پیشبرد فروش، تبلیغات، روابط عمومی)
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-06-06] [ 01:12:00 ق.ظ ]
|