پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان |
جدول3-1: سئوالات پرسشنامه مربوط به متغیرها 94
جدول3-2: نتایج آزمون پایایی پرسشنامه به روش آلفای کرونباخ.. 96
جدول4-1: تفکیک پاسخ دهندگان از نظر جنسیت… 106
جدول4-2: تفکیک پاسخ دهندگان از نظر میزان تحصیلات (مشتریان) 107
جدول4-3: تفکیک پاسخ دهندگان از نظر سابقه خدمت مشتریان. 108
جدول4-4: تفکیک پاسخ دهندگان از نظر رده سازمانی 109
جدول4-5: مقدار آلفای کرونباخ برای پایای سازه 111
جدول4-6: اندازه های برازندگی (فرضیه اصلی) 117
جدول4-7: اندازه های برازندگی (فرضیه های فرعی مرتبط با بعد صداقت از شخصیت برند) 120
جدول4-8: اندازه های برازندگی (فرضیه های فرعی مرتبط با بعد هیجان از شخصیت برند) 123
جدول4-9: اندازه های برازندگی (فرضیه های فرعی مرتبط با بعد صلاحیت از شخصیت برند) 126
جدول4-10: اندازه های برازندگی (فرضیه های فرعی مرتبط با بعد کمال از شخصیت برند) 129
جدول4-11: اندازه های برازندگی (فرضیه های فرعی مرتبط با بعد قوت از شخصیت برند) 132
جدول5-1: نتایج کلی فرضیه ها 136
فهرست نمودارها
شکل 1-1: شخصیت برند برگرفته از مدل آکر(1997)، وفاداری مشتری برگرفته از تیلور و همکاران (2004) 5
شکل 1-2: فرایند اجرای تحقیق در سطح کلان 13
شکل 2-1: مدل وفاداری اندرسون و لیند ستاد (1998) 71
شکل 2-2: مدل وفاداری کاندامپولی و هوی (2007) 72
شکل 4-1: جنسیت افراد نمونه. 107
شکل 4-2: درصد تحصیلات افراد نمونه 108
شکل 4-3: سابقه خدمتی افراد نمونه. 109
شکل 4-4: رده سازمانی افراد نمونه. 110
شکل 4-5: مدل مفهمومی پژوهش… 113
شکل 4-6: مدل مفهومی پژوهش در حالت تخمین استاندارد. 113
شکل 4-7: مقادیر آزمون t 114
شکل 4-8: مدل آزمون فرضیه های فرعی مرتبط با بعد صداقت از شخصیت برند. 118
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-06-06] [ 01:18:00 ق.ظ ]
|