پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی |
4-3-3- آزمون فرضیه های مرتبط با تایید عوامل مورد بررسی…………………………………………………………..105
4-4- تاپسیس خاکستری جهت تعیین اهمیت نسبی عوامل شناسایی شده……………………………………………131
فصل پنجم؛ نتیجه گیری، پیشنهادها و بیان محدودیت ها…………………………………………………………………………137
5-1- جمع بندی……………………………………………………………………………………………………………………………..138
5-2- روش تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………138
5-3- نتیجه گیری و یافته ها ……………………………………………………………………………………………………………..140
5-4- محدودیتهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….142
5-5- پیشنهادات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………..143
5-5-1- پیشنهادات کاربردی………………………………………………………………………………………………………………143
5-5-2- پیشنهادات پژوهشی برای پژوهش های آینده………………………………………………………………………..144
فهرست منابع
منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………………………….146
منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………………………………………147
پیوست ها
پیوست شماره 1: پرسشنامه شماره 1……………………………………………………………………………………………………151
پیوست شماره 2: پرسشنامه شماره 2……………………………………………………………………………………………………153
پیوست شماره 3: محاسبه پایایی…………………………………………………………………………………………………………..155
پیوست شماره 4: محاسبات تاپسیس……………………………………………………………………………………………………157
چکیده انگلیسی…………………………………………………………………………………………………………………….173
فهرست جداول
جدول 2-1: مراحل تکوین و تبدیل فلسفه بازاریابی……………………………………………………………………….21
جدول 2-2: جنبه های مدل 7s……………………………………………………………………………………………………40
جدول 2-3: مزایای بازاریابی اینترنتی از دیدگاه کینگ و چی……………………………………………………………58
جدول 2-4: بازاریابی سنتی در مقابل بازاریابی اینترنتی……………………………………………………………………64
جدول 3-1- نتایج آزمون پایایی پرسشنامه به روش آلفای کرونباخ…………………………………………………..85
جدول 3-2 جزئیات سؤالات جمعیت شناختی……………………………………………………………………………….87
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-06-06] [ 12:52:00 ق.ظ ]
|