پایان نامه شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان |
شکل(2- 4): مدل پنج بعدی تعهد کلیدی مک کنزی… 41
شکل (2- 5): مدل مسئولیت اجتماعی راهبردی… 49
شکل(2- 6) : سه بعد اقدام انسانی.. 53
شکل (2-7): معیارهای عملکرد اجتماعی صنفی.. 53
شکل( 2-8) انواع وفاداری بر اساس میزان خرید و آزادی در انتخاب… 68
شکل (2-9) سود حاصل از مشتریان در طی زمان.. 71
شکل( 2-10) ترکیب بانک ها قبل از تبدیل شدن به بانک ملت… 73
شکل (3- 11) مدل مفهومی تحقیق.. 87
شکل(4- 12): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری کارمندان برحسب جنسیت… 102
شکل( 4-13): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب تأهل.. 103
شکل(4- 14): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب سن.. 104
شکل(4- 15): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب تحصیلات… 105
شکل(4- 16): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب دفعات استفاده 106
شکل( 4-17): نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب سابقه استفاده 107
شکل(4- 18): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به اقدامات زیست محیطی.. 109
شکل(4- 19): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به اقدامات مشتری محور 110
شکل(4- 20): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به اقدامات کارکنان محور 111
شکل(4- 21): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به اقدامات کارکنان محور 112
شکل(4- 22): نتایج تحلیل عاملی تاییدی مولفههای مربوط به مسئولیت اجتماعی شرکت… 113
شکل(4- 23): مدل تخمین استاندارد «مسئولیت اجتماعی شرکت». 114
شکل(4- 24): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به کیفیت خدمات ادراک شده 115
شکل(4- 25): مدل تخمین استاندارد « کیفیت خدمات ادراک شده ». 116
شکل(4- 26): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به وفاداری مشتریان.. 117
شکل(4- 27): مدل تخمین استاندارد « کیفیت خدمات ادراک شده ». 117
شکل(4- 28): مدل اعداد معناداری… 123
شکل(4- 29) : مدل تخمین تأثیر. 123
شکل|(4-30 ): مدل اعداد معناداری… 126
شکل(4- 31) : مدل تخمین تأثیر. 126
فهرست جدول ها
جدول( 2-1)دیدگاه های مختلف نسبت به csr. 15
جدول( 2-2) روند تغییر دیدگاه های مسئولیت اجتماعی.. 31
جدول(2-3) مسئولیت اجتماعی در مقایسه با پاسخگویی اجتماعی.. 36
جدول(2- 4) مدل چهار مرحله ای مسئولیت اجتماعی.. 38
جدول(2 – 5) ذی نفعان یک سازمان پیشرفته و تعهد اجتماعی آنها 39
جدول(2- 6) : تاثیر افزایش 5%در نرخ حفظ مشتری در خالص ارزش حال.. 69
جدول (2-7) اثر وفاداری بر حجم مشتری… 70
جدول(3- 8) نحوه ترکیب سؤالات پرسشنامه. 91
جدول(3 – 9) ضریب آلفای کرونباخ متغییرها 94
جدول( 4 – 10) توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب جنسیت… 101
جدول( 4-11): توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب تأهل.. 102
جدول( 4-12): توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب سن.. 103
جدول(4- 13): توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب تحصیلات… 104
جدول(4- 14): توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب دفعات استفاده 105
جدول(4- 15): توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب سابقه استفاده 106
جدول( 4-16): آماره توصیفی متغیرهای تحقیق.. 107
جدول(4- 17): نتایج آزمون KMO.. 108
جدول(4- 18): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به اقدامات زیست محیطی.. 109
جدول(4- 19): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به اقدامات مشتری محور 109
جدول(4- 20): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به اقدامات کارکنان محور 110
جدول(4- 21): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به اقدامات نوع دوستانه. 111
جدول( 4-22): نتایج تحلیل عاملی تاییدی مولفههای مربوط به مسئولیت اجتماعی شرکت… 112
جدول(4- 23): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به کیفیت خدمات ادراک شده 114
جدول(4- 24): نتایج تحلیل عاملی تاییدی پرسشهای مربوط به وفاداری مشتریان.. 116
جدول(4- 25): نتایج آزمون پیرسون.. 118
جدول(4- 26): آزمون فرضیه فرعی اول تحقیق.. 119
جدول(4- 27): آزمون فرضیه فرعی دوم تحقیق.. 119
جدول(4- 28): آزمون فرضیه فرعی سوم تحقیق.. 120
جدول(4- 29): آزمون فرضیه فرعی چهارم تحقیق.. 120
جدول(4- 30): آزمون فرضیه فرعی پنجم تحقیق.. 121
جدول(4-31): آزمون فرضیه فرعی ششم تحقیق.. 121
جدول(4- 32): آزمون فرضیه فرعی هفتم تحقیق.. 122
جدول|(4- 33): آزمون فرضیه فرعی هشتم تحقیق.. 122
جدول(4- 34 ): شاخصهای ارزیابی برازش مدل کلی.. 124
جدول(4- 35): آزمون فرضیه اصلی اول تحقیق.. 124
جدول(4- 36): آزمون فرضیه اصلی دوم تحقیق.. 125
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-06-06] [ 07:25:00 ب.ظ ]
|