پایان نامه شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر جذب سرمایهگذاری |
جدول 31.4. آمارههای آزمون رتبهای فریدمن برای عوامل مربوط به شرایط اقتصادی بر جذب سرمایهگذاری کسب و کار گردشگری……………………………………………………………………………………….99
جدول 32.4. آمار توصیفی پاسخهای سرمایهگذاران در مورد اهمیت عوامل مربوط به عوامل مکانی و جغرافیایی برجذب سرمایهگذاری کسب و کار گردشگری……………………………………….100
جدول 33.4. نتایج الویت بندی عوامل مربوط به عوامل مکانی و جغرافیایی بر جذب سرمایهگذاری کسب و کار گردشگری توسط آزمون فریدمن………………………………………………. 101
جدول 34.4. آمارههای آزمون رتبهای فریدمن برای عوامل مربوط به عوامل مکانی و جغرافیایی بر جذب سرمایهگذاری کسب و کار گردشگری………………………………………………………………………101
جدول 35.4. میانگین هندسی پاسخهای کارشناسان در مورد اهمیت عوامل اصلی مؤثر بر جذب سرمایهگذاری کسب و کار گردشگری و نتایج الویت بندی……………………………………….. 102
جدول 36.4. میانگین هندسی پاسخهای کارشناسان در مورد اهمیت عوامل مربوط به زیرساخت برجذب سرمایهگذاری کسب و کار گردشگری و نتایج الویت بندی…………………… 104
جدول 37.4. میانگین هندسی پاسخهای کارشناسان در مورد اهمیت عوامل مربوط به جذابیتهای محیطی بر جذب سرمایهگذاری کسب و کار گردشگری و نتایج الویتبندی…. 105
جدول 38.4. میانگین هندسی پاسخهای کارشناسان در مورد اهمیت عوامل مربوط به عامل تشویقی و حمایتی برجذب سرمایهگذاری کسب و کار گردشگری و نتایج الویت بندی……….106
جدول 39.4. میانگین هندسی پاسخهای کارشناسان در مورد اهمیت عوامل مربوط به شرایط اقتصادی برجذب سرمایهگذاری کسب و کار گردشگری و نتایج الویت بندی……………………….107
جدول 40.4. میانگین هندسی پاسخهای کارشناسان در مورد اهمیت عوامل مربوط به سطح و مرحله توسعه گردشگری در مقصد و اندازه بازار آن برجذب سرمایهگذاری کسب و کار گردشگری و نتایج الویتبندی………………………………………………………………………………………………. 108
جدول41.4. میانگین هندسی پاسخهای کارشناسان در مورد اهمیت عوامل مربوط به عامل سیاسی و اجتماعی برجذب سرمایهگذاری کسب و کار گردشگری و نتایج الویت بندی…….. 109
جدول 42.4. میانگین هندسی پاسخهای کارشناسان در مورد اهمیت عوامل مربوط به عامل مکانی و جغرافیایی برجذب سرمایهگذاری کسب و کار گردشگری و نتایج الویت بندی…….. 110
جدول 43.4. میانگین هندسی پاسخهای کارشناسان در مورد اهمیت عوامل مربوط به قوانین و مقررات کسب و کار بر جذب سرمایهگذاری کسب و کار گردشگری و نتایج الویت بندی….. 111
جدول 44.4. میانگین هندسی پاسخهای کارشناسان در مورد اهمیت عوامل مربوط به دسترسی به اطلاعات بر جذب سرمایهگذاری کسب و کار گردشگری و نتایج الویت بندی…………………112
جدول 1.5. نتیجه الویت بندی عوامل مؤثر بر جذب سرمایهگذاری جهت توسعه کسب و کار گردشگری از دیدگاه سرمایهگذاران و کارشناسان …………………………………………………………………118
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-06-06] [ 12:54:00 ق.ظ ]
|