پایان نامه رابطه کارکردهای بازاریابی سبز با تصویر شرکت |
جدول 4‑16: مقادیر ضریب همبستگی دو متغیر شهرت شرکت با قصد خرید. 81
جدول 4‑17: نتایج کلی مربوط به آزمون همبستگی پیرسون. 81
جدول 4‑18: آمارههای توصیفی متغیر جنسیت برای قصد خرید. 82
جدول 4‑19: بررسی فرض برابری واریانسها توسط آزمون لون. 83
جدول 4‑20: بررسی آزمون تی مستقل برای قصد خرید. 83
فهرست نمودارها
نمودار 2‑1: مدل مفهومی پژوهش… 61
نمودار 4‑1: نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب سن.. 71
نمودار 4‑2: نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب جنسیت… 77
نمودار 4‑3: نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب سطح تحصیلات… 78
نمودار 4‑4: نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب سابقه خرید. 79
فصل اول: کلیات تحقیق
فصل 1-
مقدمه
در این فصل ابتدا در مورد بیان مسأله، اهمیت و ضرورت تحقیق، فرضیهها و اهداف تحقیق بحث خواهد شد و در نهایت واژگان کلیدی تحقیق تعریف خواهد شد.
1-1- بیان مسأله
جهان امروز به وجود مشکلات زیست-محیطی از قبیل از بین رفتن جنگلها و مراتع؛ شکاف لایه اوزون؛ بارانهای اسیدی و همچنین محدودیت در منابع طبیعی اذعان دارد و برای حفظ و محافظت از آن تلاش میکند. جامعه مدرن، مصرف کنندگان را به سمت نگرانی بیشتر درباره محیط زیست هدایت می
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-06-06] [ 02:12:00 ق.ظ ]
|