جدول ‏4‑16: مقادیر ضریب همبستگی دو متغیر شهرت شرکت با قصد خرید. 81

جدول ‏4‑17: نتایج کلی مربوط به آزمون همبستگی پیرسون. 81

جدول ‏4‑18: آمارههای توصیفی متغیر جنسیت برای قصد خرید. 82

جدول ‏4‑19: بررسی فرض برابری واریانسها توسط آزمون لون. 83

جدول ‏4‑20: بررسی آزمون تی مستقل برای قصد خرید. 83

 

 
فهرست نمودارها
نمودار ‏2‑1: مدل مفهومی پژوهش… 61

نمودار ‏4‑1: نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب سن.. 71

نمودار ‏4‑2: نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب جنسیت… 77

نمودار ‏4‑3: نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب سطح تحصیلات… 78

نمودار ‏4‑4: نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب سابقه خرید. 79

 

 

فصل اول: کلیات تحقیق

 

 

فصل 1-
مقدمه
در این فصل ابتدا در مورد بیان مسأله، اهمیت و ضرورت تحقیق، فرضیه­ها و اهداف تحقیق بحث خواهد شد و در نهایت واژگان کلیدی تحقیق تعریف خواهد شد.

 

1-1-          بیان مسأله
جهان امروز به وجود مشکلات زیست-محیطی از قبیل از بین رفتن جنگل­ها و مراتع؛ شکاف لایه اوزون؛ باران‌های اسیدی و همچنین محدودیت در منابع طبیعی اذعان دارد و برای حفظ و محافظت از آن تلاش می‌کند. جامعه مدرن، مصرف کنندگان را به سمت نگرانی بیشتر درباره محیط زیست هدایت می­

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...