4-4      تجزیه و تحلیل شبکه(ANP) به منظور اولویت­بندی شاخص­ها 117

4-4-1  ابرماتریس در تحلیل شبکه­ای ANP 118

           4-4-1-1ابرماتریس ناموزون(وزن دهی نشده) 118

4-4-1-2 ابرماتریس موزون یا وزن دهی شده 119

            4-4-1-3  ابر ماتریس حدی یا محدود 119

4-5      نرخ سازگاری در اعتبارسنجی پاسخ­های خبرگان 126

جمع بندی 127

فصل5:     نتیجه گیری و پیشنهادات 128

5-1      مقدمه 129

5-2      خلاصه تحقیق 129

5-3      سوال اصلی تحقیق 133

5-4      نتیجه گیری 136

5-5 پیشنهاد­های کاربردی…………………………………………………………………………………………………………………………….137

5-6      محدودیت های تحقیق 138

5-7      پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی 138

منابع و مراجع 140

پیوست 149

شکل ها

شکل ‏2‑1: مدل ارزیابی جذابیت بازارهای بین المللی(خورشیدی و عادل آذر، 1384) 37

شکل ‏2‑2: شاخص­های مهم در انتخاب موفق بازار خارجی در صنعت خودرو (فیروزیان و همکاران، 1389) 41

شکل ‏2‑3: مدل استراتژی ورود به بازارهای جهانی برای صنعت خودرو 42

شکل ‏2‑4: سه صادرکننده اصلی خودرو در جهان (میلیون دلار آمریکا) 44

شکل ‏2‑5: سه تولیدکننده بزرگ خودرو در جهان (میلیون دستگاه در سال) 44

شکل ‏2‑6: روند تولید خودرو بنزینی از سال 1348-1380 51

شکل ‏2‑7: ارزش صادرات خودرو سواری کشور بین 1387-1390 53

شکل ‏3‑1: تفاوت ساختاری بین یک «سلسله مراتب» و «شبکه» 97

شکل ‏3‑2: شکل کلی یک ابرماتریس 99

شکل ‏4‑1: دیاگراف تاثیر پذیری و تاثیرگذاری معیارها بر یکدیگر 115

شکل ‏4‑2: نمودار شبکه روابط 116

شکل ‏4‑3: مدل فرایند تحلیل شبکه ای مسئله 117

شکل ‏4‑4: قسمت­هایی از ابرماتریس وزن دهی نشده 119

شکل ‏4‑5: ابرماتریس وزن­دهی شده (موزون) 119

شکل ‏4‑6: ابرماتریس حدی (محدود) 121

شکل ‏4‑7: اولویت­های بدست آمده برای زیر معیارهای درون خوشه­ها 122

جدول­ها

جدول ‏2‑1: تصمیمات عمده در بازار یابی بین المللی 23

جدول ‏2‑2: مراحل فرآیند انتخاب بازار 32

جدول ‏2‑3: تولید خودر در 5 سال اخیر 52

جدول ‏2‑4: میزان صادرات خودروی سواری طی دوازده ماهه سال­های 1391 -1390 54

جدول ‏2‑5: سهم کشور مقصد صادرات خودروی سواری طی دوازده ماهه سال 1391 (به لحاظ تعداد) 54

جدول ‏2‑6: سه کشور مقصد خودروهای سواری در 2 ماهه نخست سال 92 (به لحاظ تعداد) 55

جدول ‏2‑7: میزان واردات خودروی سواری طی دوازده ماهه سال­های 1391-1390 57

جدول ‏2‑8: سه کشور عمده مبدا واردات خودرو طی دوازده ماهه سال 1391 57

جدول ‏2‑9: متغیرهای استخراج شده  در زمینه انتخاب بازار هدف به صورت عمومی 72

جدول ‏2‑10: متغیرهای استخراج شده در زمینه انتخاب بازارهدف برای صنعت خودرو 75

جدول ‏2‑11: متغیرهای استخراج شده در زمینه انتخاب بازار هدف برای صنعت خودرو در سطح بین المللی 76

جدول ‏2‑12: شاخص­های مورد نظر ایفیک برای حمایت از پروژه های صادراتی 77

جدول ‏2‑13: جمع­بندی و تعریف متغیرها 78

جدول ‏3‑1: جدول ماتریس تصمیم 90

جدول ‏3‑2: طیف­های دو قطبی از طیف ساعتی 91

جدول ‏3‑3: طیف پنج درجه دیماتل 95

جدول ‏4‑1: متغیرهای اساسی پژوهش که مورد سنجش قرار گرفته اند 106

جدول ‏4‑2: ماتریس ارتباط مستقیم (M) 110

جدول ‏4‑3: جدول محاسبه K 111

جدول 4-4: ماتریس شدت نسبی حاکم بر روابط کامل

جدول ‏4‑5: ماتریس حاصل از کسر ماتریس شدت نسبی از ماتریس همانی 112

جدول ‏4‑6: ماتریس ارتباط کامل 112

جدول ‏4‑7: شاخص های R و D 113

جدول ‏4‑8: مقادیر تشکیل روابط شبکه 115

جدول ‏4‑9: اعداد حاصل از رتبه­های بدست آمده برای زیر معیارهای درون خوشه­های مسئله تصمیم 122

جدول ‏4‑10: وزن حدی مربوط به زیر معیارهای درون خوشه توانایی بنگاه 123

جدول ‏4‑11 : وزن حدی مربوط به زیرمعیار های درون خوشه شرایط  و جایگاه بین المللی بنگاه 124

جدول ‏4‑12 : وزن حدی مربوط به زیر معیارهای درون خوشه محیط اقتصادی 124

جدول ‏4‑13: وزن حدی مربوط به زیر معیارهای درون خوشه محیط اقتصادی 125

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...