پایان نامه طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی |
5-3-1) پیشنهادات کاربردی.. 98
5-3-2) پیشنهادات برای تحقیقات آینده 98
5-4) محدودیتهای پژوهش: 99
منابع و مآخذ ……………………………………………………………………………………………………………………………….. 100
فهرست جداول
جدول ( 2-1- ) عناصر صنعت گردشگری از منظر سی. 28
جدول ( 2-2-) عناصر عمومی صنعت گردشگری. 29
جدول ( 3-2) آثار اجتماعی – فرهنگی جهانگردی. 41
جدول ( 4-2-) آثار محیطی گردشگری. 43
جدول (5-2-) پیش بینی رشد واقعی تولید ناخالص داخلی حاصل از گردشگری. 50
جدول ( 6-2) پیش بینی تاثیرات مختلف صنعت گردشگری بر اقتصاد ایران. 52
جدول (7-2): رتبه اقتصاد گردشگری ایران در جهان در بین 181 کشور 53
جدول ( 8-2) : درآمد ارزی حاصل از ورود توریست های خارجی به ایران طی سال های 91-1353. 58
جدول (9-2) : آمار ورود توریست های خارجی به ایران طی سال های 1391-1353. 60
جدول (10-2) : متوسط نرخ رشد گردشگران ورودی به ایران. 62
جدول (4-3): توزیع فراوانی بر حسب میزان تحصیلات.. 80
جدول (4-4): توزیع فراوانی برحسب جنسیت.. 82
جدول (4-5): آزمون کولموگروف -اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن متغیرها 84
جدول (4-6): آزمون همبستگی ضریب اسپیرمن اثرات توسعه جهانگردی …………………………………… 85
جدول (4-7): آزمون همبستگی ضریب اسپیرمن نگرش محیطی …………………………………………………..86
جدول (4-8): آزمون همبستگی ضریب اسپیرمن دلبستگی و زیبایی محل …………………………………….87
جدول (4-9): آزمون همبستگی ضریب اسپیرمن پشتیبانی از رقابتی استراتژی …………………………….88
جدول (4-10): محاسبه معنی دار بودن رگرسیون به وسیله آزمون F ……………………………………………89
جدول (4-11): محاسبه معادله رگرسیون بعد متغیرهای مستقل ……………………………………………………90
جدول (4-12) محاسبه معنی دار بودن رگرسیون به وسیله آزمون F ……………………………………………..91
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-06-06] [ 12:44:00 ق.ظ ]
|