پایان نامه نقش ویژگی اخلاقی مدیران در افزایش اعتماد شهروندان |
4-22. جدول: تجزیه و تحلیل آنوا………………………………………………………………………………………………..65
4-23. جدول: ضرایب رگرسیون عدالت و تکریم ارباب رجوع………………………………………………………..65
4-24. جدول: ضریب همبستگی ویژگیهای اخلاقی مدیران و اعتماد شهروندان به شهرداری………………66
4-25. جدول: ضریب تعیین، خطای معیار تخمین و آماره دوربین- واتسون……………………………………….67
4-26. جدول: تجزیه و تحلیل آنوا………………………………………………………………………………………………..68
4-27. جدول: ضرایب رگرسیون عدالت و ویژگیهای اخلاقی مدیران………………………………………………68 4-28. جدول:خلاصه نتایج فرضیات تحقیق…………………………………………………………………………………..69
4-29. جدول: آمار توصیفی مربوط به آزمون تی…………………………………………………………………………..70
4-30. جدول: آمار استنباطی مربوط به آزمون تی……………………………………………………………………………70
4-31. جدول: فراوانیپاسخ دهندگان زن و مرد با توجه به متغیر اعتماد شهروندان به شهرداری …………….71
4-32. جدول: آزمون مقایسه میانگین مردان و زنان با توجه به متغیر اعتماد شهروندان به شهرداری……….71
4-33. جدول: تحلیل واریانس یک طرفه……………………………………………………………………………………….72
4-34. جدول: تحلیل واریانس یک طرفه……………………………………………………………………………………….73
5-1. جدول: خلاصه نتایج متغیرهای جمعیت شناسی……………………………………………………………………..76
5-2. جدول: خلاصه نتایج فرضیات پژوهش………………………………………………………………………………….79
فهرست شکلها
عنوان صفحه
2-1. شکل: نقطه اشتراک بین استانداردهای اخلاقی و الزامات قانونی………………………………………………..27
4-1. شکل: نمودار جنسیت پاسخ دهندگان…………………………………………………………………………………….48
4-2. شکل: نمودار توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان……………………………………………………….49
4-3. شکل: نمودار فراوانی مربوط به تحصیلات پاسخ دهندگان……………………………………………………….50
4-4. شکل: توزیع خطاهای رگرسیونی………………………………………………………………………………………….52
4-5. شکل: توزیع خطاهای رگرسیونی………………………………………………………………………………………….55
4-6. شکل: توزیع خطاهای رگرسیونی………………………………………………………………………………………….58
4-7. شکل: توزیع خطاهای رگرسیونی………………………………………………………………………………………….61
4-8 . شکل: توزیع خطاهای رگرسیون………………………………………………………………………………………….64
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-06-06] [ 12:38:00 ق.ظ ]
|