4-22. جدول: تجزیه و تحلیل آنوا………………………………………………………………………………………………..65

4-23. جدول: ضرایب رگرسیون عدالت و تکریم ارباب رجوع………………………………………………………..65

4-24. جدول: ضریب همبستگی ویژگی­های اخلاقی مدیران و اعتماد شهروندان به شهرداری………………66

4-25. جدول: ضریب تعیین، خطای معیار تخمین و آماره دوربین- واتسون……………………………………….67

4-26. جدول: تجزیه و تحلیل آنوا………………………………………………………………………………………………..68

4-27. جدول: ضرایب رگرسیون عدالت و ویژگی­های اخلاقی مدیران………………………………………………68                                4-28. جدول:خلاصه نتایج فرضیات تحقیق…………………………………………………………………………………..69

4-29. جدول: آمار توصیفی مربوط به آزمون  تی…………………………………………………………………………..70

4-30. جدول: آمار استنباطی مربوط به آزمون تی……………………………………………………………………………70

4-31. جدول: فراوانیپاسخ دهندگان زن و مرد با توجه به متغیر اعتماد شهروندان به شهرداری …………….71

4-32. جدول: آزمون مقایسه میانگین مردان و زنان با توجه به متغیر اعتماد شهروندان به شهرداری……….71

4-33. جدول: تحلیل واریانس یک طرفه……………………………………………………………………………………….72

4-34. جدول: تحلیل واریانس یک طرفه……………………………………………………………………………………….73

5-1. جدول: خلاصه نتایج متغیرهای جمعیت شناسی……………………………………………………………………..76

5-2. جدول: خلاصه نتایج فرضیات پژوهش………………………………………………………………………………….79

 

 

فهرست شکل­ها

عنوان صفحه

2-1. شکل: نقطه اشتراک بین استانداردهای اخلاقی و الزامات قانونی………………………………………………..27

4-1. شکل: نمودار جنسیت پاسخ دهندگان…………………………………………………………………………………….48

4-2. شکل: نمودار توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان……………………………………………………….49

4-3. شکل: نمودار فراوانی مربوط به تحصیلات پاسخ دهندگان……………………………………………………….50

4-4. شکل: توزیع خطاهای رگرسیونی………………………………………………………………………………………….52

4-5. شکل: توزیع خطاهای رگرسیونی………………………………………………………………………………………….55

4-6. شکل: توزیع خطاهای رگرسیونی………………………………………………………………………………………….58

4-7. شکل: توزیع خطاهای رگرسیونی………………………………………………………………………………………….61

4-8 . شکل: توزیع خطاهای رگرسیون………………………………………………………………………………………….64

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...