بررسی رابطه بین هوش هیجانی کارکنان و ارتباط سازمان با مشتری در بانک قرض الحسنه مهر ایران- قسمت ۳۱ |
![]() |
پایان نامه کارشناسی ارشدبررسی و سنجش کیفیت خدمات بانک صادرات و رابطه ی آن با رضایتمندی مشتریاناین تحقیق محقق بر اساس مدل سروپرف با بیان یک فرضیه ی اصلی و شش فرضیه ی فرعی به بررسی موضوع پرداخته استمشتریان بانک تجارت شعب شهر اصفهانکمی – ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه – آزمون همبستگی و تی تست – با بهره گرفتن از نرم افزار spss –نتایج تحقیق نشان داد که کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان در بانک صادرات ایران رابطه ی مثبت و معنی داری وجود دارد . ضمناً عواملی سرعت و عملیات بانکی ، رازداری کارکنان ، امانتداری کارکنان ، دانش بالای کارکنان ، توجه به شخصیت مشتریان تاثیر به سزایی در جلب رضایت مشتریان داشته است .آناهیتا ملکی و ماهان دارابی۱۳۸۷مقالهروش های مختلف اندازه گیری رضایت مشتریدر این مقاله مدل های مختلف اندازه گیری رضایت مشتری را به این صورت معرفی و مقایسه می نماید——————-کیفیدر این مقاله مدل های مختلف اندازه گیری رضایت مشتری را به این صورت معرفی و مقایسه می نماید : ۱ – مدل کانو ، به مقایسه پارامتر کیفیت عملکرد و رضایت مصرف کننده می پردازد . همچنین کیفیت را از سه منظر اساسی تعریف می کند ، مدلی عملکردی و انگیزشی می باشد و در اکثر الگوهای رضایت مشتری کاربرد دارد . ۲ – مدل فورنل به بررسی روابط علت و معلولی در رضایت مشتری ، مقایسه پارامتر کیفیت با رفتار مشتری ، تاکید بر همگن سازی شاخص های انتظار مشتریان و ایجاد قضاوت شهودی و احساسی مشتری می پردازد و بهترین مدل مفهومی جهت ارائه ی یک شاخص استاندارد در سطح ملی است . ۳ – مدل اسکمپر باعث ایجاد خلاقیت و نوآوری در ارئه ی خدمت به مشتری بر اساس سوال ، ایده و انگیزه می گردد . ۴ – مدل سروکوال به طراحی پرسشنامه و سنجش رضایت مشتری بصورت کلان فقط بر اساس کیفیت خدمات ارائه شده می پردازد .لقمان رحمان پور۱۳۸۰پایان نامه کارشناسی ارشدعوامل موثر در حفظ و نگهداری منابع انسانی مطالعه ی موردی بانک رفاه کارگران »در این پژوهش عوامل موثر در حفظ و نگهداری منابع انسانی از پنج بعد : دادن اطلاعات معتبر و مربوط به هنگام استخدام ، واگذار کردن کارها بر اساس شایستگی ، مسیر ترقی شغلی روشن و واضح ، نظام ارزشیابی و نظام پرداخت اثربخش مورد توجه قرار گرفته است .بانک رفاه کارگرانروش کمی – ابزار جمع آوری اطالعات پرسشنامه – تحقی بصورت توصیفی پیمایشی با بهره گرفتن از نرم افزار spss –نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد که این عوامل در حفظ و نگهداری منابع انسانی موثر است .خفتان۱۳۸۲پایان نامهبررسی تطبیقی نظریات مشتریان و مدیران شعب بانک رفاه در زمینه ی رابطه ی عوامل آمیخته بازاریابی خدمات با جلب مشتریاین پژوهش به بررسی تفاوت دیدگاه های مشتریان و مدیران شعب بانک رفاه در رابطه با عوامل آمیخته ی بازاریابی خدمات « محصول یا خدمت ، مکان ، ترفیع ، کارکنان و دارایی ها یا امکانات فیزیکی » می پردازد .مشتریان و مدیران شعب بانک رفاهروش کمی – ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه – آزمون تی تست با بهره گرفتن از نرم افزار spssنتایج نشان می دهد بین نظرات مشتریان و مدیران بانک در رابطه با عوامل محصول یا خدمت و ترفیع بین نظرات مشتریان و مدیران بانک رفاه اختلاف معنیداری مشاهده نشد .منیره سادات غفوری۱۳۸۶پایان نامهبررسی تاثیر پیوندهای رابطه مند بر وفاداری مشتریان کلیدی بانک ملت در شهر تهراندر این مطالعه فرض بر این است که ارزش های درک شده مشتری ، واسطه ی میان پیوند های رابطه مند و وفاداری مشتری است . بدین ترتیب که ایجاد پیوندهای رابطه مند از سوی بانک می تواند بر ارزشهای درک شده ی مشتری تاثیر مثبت بگذارد . زمانی که مشتری از این ارزش ها بالاتری درک نماید ، تمایل بیشتری برای وفاداری خواهد داشت .
برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت ۴۰y.ir مراجعه نمایید. |
مشتریان بانک ملت شعب شهر تهرانروش کمی – و ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه و فیش برداری از اسناد ومدارکنتایج بدست آمده به مدیران توصیه می کند تا با تمرکز بر پیوندهای ساختاری و ارائه ی خدمات متمایز و مورد نیاز مشتریان کلیدی و همچنین تسهیل فرایند دریافت خدمت برای آنها ، به واسطه ی افزایش ارزش های عملیاتی درک شده ، وفاداری این گروه را افزایش دهند .فریبا روانبد۱۳۸۵پایان نامهبررسی عوامل اصلی ایجاد و افزایش اعتماد در بین مشتریان کلیدی سیستم بانکیدر این تحقیق به شناسایی و تعیین اولویت عوامل موثر در ایجاد و افزایش اعتماد مشتریان سیستم بانکی پرداخته شده است .مشتریان بانک های سطح شهر تهران
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-12-18] [ 10:05:00 ب.ظ ]
|