" دانلود پروژه و پایان نامه – قسمت 20 – 4 " |
“
– گودرزی(١٣٩٠) در مطالعه خود، اثر بخشی تعاملی هوش معنوی و آموزش مهارت های زندگی بر سلامت روانی دانشجویان را مورد بررسی قرار داده است. نتایج نشان داد که هوش معنوی وآموزش مهارت های زندگی، هر یک به طور جداگانه منجر به بهبود سلامت روانی و مؤلفه های آن در دانشجویان گروه آزمایش شده، اما در تعامل با هم اثر هوش معنوی با به کارگیری انطباقی اطلاعات معنوی فرآیندهای را به جریان می اندازد که توانایی افراد را برای خلق وسایل یا راهکارهایی بی همتا برای حل مسئله، استدلال انتزاعی و مقابله با مشکلات زندگی روزانه، افزایش داده و از سوی دیگر آموزش مهارت های زندگی نیز با ایجاد شرایط مناسب(آموزش و تمرین کافی)، فرصت های لازم را به افراد برای یادگیری مهارت های ضروری جهت
-
۱٫ King۲ .Critical Existential Thinking(CET)۳٫ Personal meaning Production
۴ .Trascendental awareness
۵٫ Conscious Starte expansion
۶٫Koenig
۷٫ Larson ↑
-
- ۸٫Matheis ↑
-
- ۹٫Wink ↑
-
- ۱۰٫ Dillon ↑
-
۱٫ Garo۲٫Lavoie.۳٫ Devries
۴٫ Wellman
۵٫Furnham
۶٫ Wytykowska & Petrides
۷٫Scriven & Paul
۸٫ Mcsherry & Draper
۹٫Kendrink ↑
-
- ۱٫ Elikins & Cavandis ↑
-
- ۱٫ Vaughan ↑
-
- ۱٫Emmons ↑
-
- ۲٫ Amram ↑
-
- ۳٫ Wigglworth ↑
-
- ۱٫ Piajet ↑
-
- ۲٫ Gardner ↑
-
- ۳٫Sternberg ↑
-
- ۴٫IQ ↑
-
- ۵٫Spirman ↑
-
- ۶٫Thorndike ↑
-
- ۱٫ Anandarajah ↑
-
- ۲٫Hight ↑
-
- ۳٫Kennedy ↑
-
- ۴٫VanNess ↑
-
- ۵٫Kasl ↑
-
- ۶٫Daaleman ↑
-
- ۷٫Smith ↑
-
- ۱٫ Pysical Intelligence ↑
-
- ۲٫ Emotional Self- Awareness ↑
-
- ۳٫ Empathy ↑
-
- ۱٫ DeCicco ↑
-
- ۲٫ Nasel ↑
-
- ۱٫ Tangney ↑
-
- ۱٫ Noble ↑
-
- ۱٫ Conscious Pursuits , Inc. ↑
-
- ۱٫ Lynton ↑
-
- ۱٫ McMahon ↑
-
- ۲٫ Amram & Dryer ↑
-
- ۳٫ Sisk, D.& Torrance ↑
-
- ۱٫ Physical qoutiont(PQ) ↑
-
- ۱٫ Bar – On ↑
-
- ۲٫ Thomas ↑
-
- ۳٫ Hafer ↑
-
- ۱٫ Tiwari ↑
-
- ۲٫ Nichols ↑
-
- ۳٫Brunner ↑
-
- ۴٫Ennis ↑
-
- ۵٫Facion ↑
“
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1401-09-21] [ 04:43:00 ب.ظ ]
|