شکل ‏2‑2: مدل کسب و کار. 35

شکل ‏2‑3: اجزای یک مدل کسب و کار از دیدگاه آلن آفوا 36

شکل ‏2‑4: چارچوبی برای تحلیل منابع سودآوری و مزایای رقابتی، در یک مدل کسب و کار. 37

شکل ‏3‑1: مراحل تفسیر داده‌های کیفی.. 52

شکل ‏3‑2: طرح عمومی تحلیل تماتیک…. 53

شکل ‏4‑1: دیدگاه اولیه از هستی شناسی  مدل کسب و کار. 56

شکل ‏4‑2: فرآیند یک مدل کسب و کار را از دیدگاه 57

شکل ‏5‑1: مدل کسب و کار باشگاه‌های ورزشی.. 94

فهرست جداول

جدول ‏2‑1: تعاریف مختلف مدل کسب و کار. 18

جدول ‏2‑2: مؤلفه‌های مدل کسب و کار. 22

جدول ‏2‑3: اجزای مدل کسب و کار از دیدگاه 25

جدول ‏2‑4: اجزای مدل کسب و کار از دیدگاه 26

جدول ‏2‑5: چارچوب‌ها و اجزای ارائه شده برای تعریف مدل کسب و کار. 27

جدول ‏2‑6: مؤلفه‌های مدل کسب و کار. 31

جدول ‏3‑1: ویژگی‌های دو روش کیفی و کمی.. 47

جدول ‏3‑2: انواع داده‌های کیفی.. 48

جدول ‏4‑1: چهار رکن اصلی و نه بلوک مدل کسب و کار. 56

جدول ‏4‑2: دسته‌های مفهومی تشکیل دهنده‌ی تم. 58

جدول ‏4‑3: دسته‌های مفهومی تشکیل دهنده‌ی تم کانال‌های ارتباطی.. 68

جدول ‏4‑4: دسته‌های مفهومی تشکیل دهنده‌ی تم روابط با مشتریان. 72

جدول ‏4‑5: دسته‌های مفهومی تشکیل دهنده‌ی تم فعالیت‌های کلیدی.. 76

جدول ‏4‑6: دسته‌های مفهومی تشکیل دهنده‌ی تم منابع کلیدی.. 81

جدول ‏4‑7: دسته‌های مفهومی تشکیل دهنده‌ی تم شرکای کلیدی.. 85

جدول ‏4‑8: دسته‌های مفهومی تشکیل دهنده‌ی تم ساختار هزینه‌ای.. 87

جدول ‏4‑9: دسته‌های مفهومی تشکیل دهنده‌ی تم جریان درآمدی.. 89

جدول ‏5‑1: یافته‌های پژوهشی مربوط به سوالات اصلی و فرعی تحقیق.. 95

 

فصل 1-              فصل اول
کلیات پژوهش

 

 

 

 

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...