پایان نامه اولویت بندی عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت دانش |
عنوان صفحه
جدول 2-2: خلاصه مطالعات درخصوص موانع مدیریت دانش… 83
جدول 3-1: ﺳﺎزهﻫﺎوﻣﺘﻐﯿﺮﻫﺎیﻣﻮردﺑﺮرﺳﯽﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ. 92
جدول 4-1: محاسبه واندازه گیری کفایت نمونه. 108
جدول 4-2: محاسبه میزان تعیینکنندهیابعاد. 108
جدول 4-3: واریانس کل توضیح شده 110
جدول 4-5: معناداربودن رتبه بندی توسط آزمون فریدمن.. 113
جدول 4-6: اولویتبندی توصیفی ابعادتوسط آزمون فریدمن.. 114
فهرست شکل ها
عنوان صفحه
شکل 2-1: ارتباط بین داده،اطلاعات،دانش… 22
شکل 2-2:. فرآیندهای اشاعه دانش… 27
شکل 2-3- ﻣﺪلﻧﻮﻧﺎﻛﺎوﺗﺎﻛﻮﻳﻮﭼﻲ، 1995 ﺑﺮﮔﺮﻓﺘﻪاز. 32
شکل 2-4: مراحل حرکت ازداده به دانایی (اقتباس از. 40
ﺷﻜﻞ 2-5: ﻋﻨﺎﺻﺮوروﻳﻜﺮدﻫﺎیﺳﺎزﻣﺎﻧﻲﺑﺮﮔﺮﻓﺘﻪاز. 66
شکل 2-6: مبانی زیرساخت مدیریت دانش… 70
شکل 3-1: مدل تحلیلی سه شاخگی.. 91
چکیده
هدف از انجام این پژوهش شناسایی واولویت بندی عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت دانش در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم بر اساس مدل سه شاخگی اهرنجانی میباشد. روش تحقیق توصیفی – پیمایشی بوده و ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته ای با پایایی 93/. میباشد. ﺟﺎﻣﻌﻪ آماری این ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺷﺎﻣﻞ مدیران،کارشناسان و روسای مراکزتحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم بوده که تعداد آنها حدود 185 نفر برآورد شده و بر اساس جدول مورگان تعداد 127 به عنوان نمونه آماری توسط محقق انتخاب شده است.
در این تحقیق از آمار توصیفی و تحلیلی همچون تحلیل عامل و آزمون فریدمن برای تجزیه و تحلیل دادهها استفاده شده است. با توجه به نتایج حاصل از جدول«واریانس کل توزیع شده» که مقدار آن67.514 است (که بیش از 50 میباشد) میتوان نتیجه گرفت که دستهبندی انجام شده به وسیله مدل سه
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-06-06] [ 12:48:00 ق.ظ ]
|