پایان نامه بررسی تاثیر تبلیغات برند گوشی سامسونگ بر قصد خرید مشتریان آن |
![]() |
فهرست جدول ها
عنوان
صفحه
جدول 3-1 (جدول مورگان) ……………………………………………………………………………………………………………. 48جدول 4-1 (توزیع فراوانی متغیر جنسیت در نمونه) …………………………………………………………………………….. 53
جدول 4-2 (توزیع فراوانی متغیر تاهل در نمونه) ..………………………………………………………………………………. 54
جدول 4-3 (توزیع فراوانی متغیر سطح سن در نمونه) ………………………………………………………………………….. 55
جدول 4-4 (توزیع فراوانی متغیر سطح تحصیلات در نمونه) …………………………………………………………………. 56
جدول 4-5 (توزیع فراوانی متغیر سطح تجربه کاری در نمونه) ………………………………………………………………. 57
جدول 4-6 (توزیع فراوانی متغیر شغل پاسخ دهندگان در نمونه) ……………………………………………………………. 58
جدول 4-7 (توزیع فراوانی متغیر رشته در نمونه) ………………………………………………………………………………… 59
جدول 4-8 (نتایج آزمون کولموگوروف – اسمیرنوف در نمونه) ……………………………………………………………. 61
جدول 4-9 (نتایج تحلیل عاملی تاییدی) ……………………………………………………………………………………………. 65
جدول 4-10 (بررسی مقادیر (AVE) و پایایی مرکب) …………………………………………………………………………. 67
جدول 4-11 (نتایج بار مقطعی گویهها) …………………………………………………………………………………………….. 67
جدول 4-12 (بررسی مقادیر ریشه دوم میانگین واریانس استخراج شده با همبستگیها) …………………………….. 69
جدول 4-13 (نتایج آزمون فرضیهها) ………………………………………………………………………………………………… 72
فهرست شکل ها
عنوان
صفحه
شکل 1-1 (مدل پژوهش) ……………………………………………………………………………………………………………….. 6شکل 4-1 (متغیر جنسیت در نمونه) ………………………………………………………………………………………………….. 54
شکل 4-2 (متغیر تاهل در نمونه) ……………………………………………………………………………………………………… 55
شکل 4-3 (متغیر سطح سن در نمونه) ……………………………………………………………………………………………….. 56
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-06-06] [ 09:26:00 ب.ظ ]
|