پایان نامه تبیین و ارزیابی موقعیت یابی استراتژیک شرکت نودر در صنعت تولید درب |
ضمائم وپیوست… 164
فهرست جداول
جدول 1-1: زمان پیش بینی شده برای انجام تحقیق… 30
جدول1-2: ویژگی های محصولات تولیدی فورد اکسپدیشن در برابر جیام سابربن… 54
جدول2-2 : مقایسه تجزیه و تحلیل موقعیتیابی فیزیکی با موقعیتیابی ادراکی… 57
جدول3-2 : استراتژی های سه گانه رهبری هزینه، رهبری منفعت، و تمرکز. 76
جدول 4-2 : مزیتها، تمایزها و کششها. 82
جدول 5-2 : آثار انگیزههای نوآوری… 87
جدول 6-2: مجمل پیشینه ی تحقیق… 91
جدول 1-3: توزیع فراوانی آزمودنی ها بر حسب واحد سازمانی… 98
جدول 2-3: توزیع فراوانی آزمودنی ها بر حسب سابقه کار. 103
جدول 3-3: عوامل مدل و تعداد سؤالات هر عامل در پرسشنامهی تحقیق… 108
جدول 1-4: توزیع فراوانی جنسیت آزمودنی ها. 112
جدول 2-4: توزیع فراوانی آزمودنی ها بر حسب سن… 113
جدول 3-4: توزیع فراوانی آزمودنی ها بر حسب تحصیلات… 113
جدول 4-4: توزیع فراوانی آزمودنی ها بر حسب رشته ی تحصیلی… 114
جدول 5-4: توزیع فراوانی آزمودنی ها بر حسب سابقه کار. 115
جدول6-4: توزیع فراوانی آزمودنی ها بر حسب واحد سازمانی… 115
جدول 7-4: اندازه های آماری ایفای نقش موقعیت یابی استراتژیک…. 116
جدول8-4: اندازه های آماری ایفای نقش مزیت هزینه ای… 117
جدول 9-4: اندازه های آماری ایفای نقش مزیت منفعتی (تمایز). 118
جدول 10-4: اندازه های آماری ایفای نقش استراتژی تمرکز. 119
جدول 11-4: اندازه های آماری ایفای نقش موقعیت یابی فیزیکی… 120
جدول 12-4: اندازه های آماری ایفای نقش موقعیت یابی ادراکی… 121
جدول 13-4: اندازه های آماری ایفای نقش ویژگی های فنی… 122
جدول 14-4: اندازه های آماری ایفای نقش ویژگی های فیزیکی… 123
جدول 15-4: اندازه های آماری ایفای نقش معیارهای عینی… 124
جدول 16-4: اندازه های آماری ایفای نقش توجه به نیاز مشتری. 125
جدول 17-4: اندازه های آماری ایفای نقش ویژگی ادراکی… 126
جدول 18-4: اندازه های آماری ایفای نقش معیارهای ذهنی… 127
جدول19-4: نتایج آزمون نرمال بودن مؤلفههای مدل تحقیق… 129
جدول20-4: نتایج آزمون رگرسیون برای بررسی تاثیر ویژگی های فنی بر موقعیت یابی فیزیکی… 130
جدول 21-4: نتایج آزمون رگرسیون برای بررسی تاثیر ویژگی های فیزیکی بر موقعیت یابی فیزیکی… 131
جدول 22-4: نتایج آزمون رگرسیون برای بررسی تاثیر معیارهای عینی بر موقعیت یابی فیزیکی… 132
جدول 23-4: نتایج آزمون رگرسیون برای بررسی تاثیر نیازهای مشتری بر موقعیتیابی ادراکی… 132
جدول 24-4: نتایج آزمون رگرسیون برای بررسی تاثیر ویژگی های ادراکی بر موقعیتیابی ادراکی… 133
جدول 25-4: نتایج آزمون رگرسیون برای بررسی تاثیر معیارهای ذهنی بر موقعیتیابی ادراکی. 134
جدول 26-4: مقادیر ضریب همبستگی دو متغیر موقعیت یابی فیزیکی و موقعیت یابی استراتژیک…. 135
جدول27-4: مقادیر ضریب همبستگی دو متغیر موقعیت یابی ادراکی و موقعیت یابی استراتژیک…. 136
جدول 28-4: مقایسه همبستگیهای بین موقعیت یابی ادراکی و مزیت هزینهای با موقعیتیابی استراتژیک….. 137
جدول 29-4: مقایسه همبستگیهای بین موقعیت یابی ادراکی و مزیت منفعتی با موقعیتیابی استراتژیک……. 138
جدول 30-4: مقایسه همبستگیهای بین موقعیت یابی ادراکی و استراتژی تمرکز با موقعیتیابی استراتژیک…… 139
جدول 31-4: مقایسه همبستگیهای بین موقعیت یابی فیزیکی و مزیت هزینهای با موقعیتیابی استراتژیک….. 139
جدول 32-4: مقایسه همبستگیهای بین موقعیت یابی فیزیکی و مزیت منفعتی با موقعیتیابی استراتژیک…… 140
جدول 33-4: مقایسه همبستگیهای بین موقعیت یابی فیزیکی و استراتژی تمرکز با موقعیتیابی استراتژیک…. 141
جدول 1-5: نتایج آزمون فرضیه های تحقیق. 145
جدول 2-5: توزیع اندازه های آماری متغیرهای مدل تحقیق… 151
فهرست نگاره ها
نگاره 1-1: زنجیره ی ارزش مایکل پورتر. 22
نگاره 2-1: مدل ادراکی جین کیم.. 24
نگاره 3-1: مدل موقعیت یابی فیزیکی و ادراکی برای دستیابی به موقعیت یابی استراتژیک…. 26
نگاره 1-2: مراحل هفت گانه ی فرایند موقعیتیابی… 39
نگاره 2-2: مدل ادراکی موقعیت یابی استراتژیک…. 64
نگاره 3-2: تصمیم های موقعیت یابی استراتژیک برای نواحی کلیدی کسب و کار. 67
نگاره 4-2: فضای رقابتی خانواده ی محصول در یک شرکت تولید کننده ی نمونه.. 68
نگاره5-2: نقشه ی ارزش…. 70
نگاره 6-2: نقشه ی تطبیقی ارزش…. 71
نگاره 7-2 : زنجیره ی ارزش مایکل پورتر. 73
نگاره 8-2: نقشه ی ارزش برای منطق اقتصادی مزیت هزینه ای… 78
نگاره 9-2: نقشه ی ارزش برای منطق اقتصادی مزیت منفعتی… 79
نگاره 10-2: منطق استراتژیک کشش قیمتی تقاضا. 80
نگاره 11-2 : نقشه ی فرار رقابت و مزیت رقابتی… 85
نگاره 1-5: مدل فرایندی برای دستیابی به ابعاد موقعیتیابی… 157
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-06-06] [ 07:34:00 ب.ظ ]
|