جدول 4-4 توزیع فراوانی شغل پاسخ دهندگان66////////////////////////////////////////////////////////

جدول 4-5 توزیع فراوانی درآمد پاسخ دهندگان67///////////////////////////////////////////////////////

جدول 4-6 توزیع فراوانی وضعیت ارتباط با برند68//////////////////////////////////////////////////////

جدول 4-7 بررسی توصیفی سوال ها69//////////////////////////////////////////////////////////////////

جدول 4-8 آمار توصیفی متغیرهای مورد مطالعه71///////////////////////////////////////////////////////

جدول 4-9 آزمون کولموگروف – اسمیرنوف73/////////////////////////////////////////////////////////

جدول 4-10 آزمون t  تک نمونه ای مربوط به فرضیه اصلی74//////////////////////////////////////////

جدول 4-11 آزمون t تک نمونه ای مربوط به فرضیه اول74/////////////////////////////////////////////

جدول 4-12 آزمون t  تک نمونه ای مربوط به فرضیه دوم75///////////////////////////////////////////

جدول 4-13 آزمون t  تک نمونه ای مربوط به فرضیه سوم76///////////////////////////////////////////

جدول 4-14 آزمون t  تک نمونه ای مربوط به فرضیه چهارم77/////////////////////////////////////////

جدول 4-15 نتایج آزمون فریدمن78/////////////////////////////////////////////////////////////////////

جدول 4-16 آزمون فریدمن و میانگین رتبه عوامل78/////////////////////////////////////////////////////

جدول 4-17 نتایج آزمون تحلیل واریانس بر اساس تحصیلات79/////////////////////////////////////////

جدول 4-18 نتایج آزمون تحلیل واریانس براساس سن80/////////////////////////////////////////////////

 

 

فهرست نمودار

عنوان                                                                                   صفحه

نمودار 1-1 مدل مفهومی 4p آمیخته بازاریاب4///////////////////////////////////////////////////////

نمودار 1-2 مدل مفهومی استراتژی آمیخته   4//////////////////////////////////////////////////////////

نمودار 2-1 هرم پویایی نام تجاری و مقایسه سهم نام تجاری از مشتری براساس شاخص های ذهنی و مالی13///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

نمودار 2-2 منشور هویت نام تجاری14///////////////////////////////////////////////////////////////////

نمودار 2-4 پاسخ به تکرار توسط آشنایی با نام تجاری26/////////////////////////////////////////////////

نمودار 2-5 نمودار سازمانی دایره ای یک هتل49/////////////////////////////////////////////////////////

نمودار 3-1 چارچوب نظری تحقیق58///////////////////////////////////////////////////////////////////

نمودار 4-1 توزیع فراوانی سن پاسخ دهندگان 63////////////////////////////////////////////////////////

نمودار 4-2 توزیع فراوانی وضعیت تأهل پاسخ دهندگان 64//////////////////////////////////////////////

نمودار 4-3 توزیع فراوانی تحصیلات پاسخ دهندگان65//////////////////////////////////////////////////

نمودار 4-4 توزیع فراوانی شغل پاسخ دهندگان 66///////////////////////////////////////////////////////

نمودار 4-5 توزیع فراوانی درآمد پاسخ دهندگان67///////////////////////////////////////////////////////

نموار 6-4 توزیع فراوانی وضعیت ارتباط با برند///////////////////////////////////////////////////////68

فهرست اشکال

عنوان                                                                                     صفحه

شکل 2-1 مدل پنج مرحله ای فرآیند خرید کالای مصرفی توسط مشتری////////////////////////////// 18

شکل 2-2 استراتژی های پیشبرد فروش/////////////////////////////////////////////////////////////// 33

شکل 2-3 مراحل فرآیند فروشندگی///////////////////////////////////////////////////////////////////44

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...