پایان نامه بررسی و تحلیل تاثیر مدیریت دانش و نوآوری فرآیند بر توسعه محصول جدید |
شکل 2-2- چارچوب مفهومی پژوهش 64
جدول 3-1: مقیاس لیکرت پرسشنامه 69
شکل 3-1: چارچوب مفهومی تحقیق 73
شکل 3-2: توزیع تخصص خبرگان 74
شکل 3-3: توزیع مقطع تحصیلی خبرگان 74
شکل 3-4: توزیع سابقه کار خبرگان 75
شکل 3-5: گامهای انجام تحقیق 82
جدول 4-1: نتایج آزمون T دو جملهای ابعاد متغیرهای تحقیق 86
جدول 4-2: نتایج آزمون Tدو جملهای شاخصهای ابعاد متغیرهای تحقیق 87
نمودار 4-1- توزیع جنسیت پاسخدهندگان (نمونه آماری) 94
نمودار 4-2: توزیع سنی پاسخدهندگان (نمونه آماری) 94
نمودار4-3- توزیع تحصیلی پاسخدهندگان (نمونه آماری) 95
نمودار4-4- توزیع تجربهکاری پاسخدهندگان (نمونه آماری) 95
نمودار4-5- توزیع نوع صنعت شرکتهای مورد بررسی 96
نمودار4-6- توزیع سن شرکتهای مورد بررسی 97
نمودار4-7- توزیع تعداد پرسنل شرکتهای مورد بررسی 97
نمودار4-8- توزیع تعداد پرسنل تحقیق و توسعه شرکتهای مورد بررسی 98
جدول 4-3: نتیجه آزمون آلفای کرونباخ پرسشنامه تحقیق 99
جدول4-4: نتایج توصیفی دادههای پژوهش (پرسشنامه ب) 99
جدول 4-5: نتایج آزمون t تک نمونهای برای متغیرهای مستقل و وابسته 102
جدول 4-6: نتایج آزمون رگرسیون بین مدیریت دانش و نوآوری فرآیند 103
جدول 4-7: نتایج آزمون رگرسیون بین مدیریت دانش و توسعه محصول جدید 104
جدول 4-8: نتایج آزمون رگرسیون بین نوآوری فرآیند و توسعه محصول جدید 104
جدول 4-9: نتایج آزمون رگرسیون بین مدیریت دانش، نوآوری فرآیند و توسعه محصول جدید 105
جدول 4-10: نتایج آزمون آنووا دو طرفه جهت بررسی تاثیر ویژگیهای شرکت بر متغیرها 106
شکل 4-9: مدل تحقیق 109
جدول 4-11: شاخصهای برازش مدل تحقیق 110
جدول 4-12: نتایج آزمون فرضیه یک تا چهار تحقیق با استفاده از تکنیک معادلات ساختاری 110
جدول 1-5: مقایسه نتایج تحقیق با نتایج سایر تحقیقات 119
شکل 5-1- مدل نهایی تحقیق 120
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-06-06] [ 09:08:00 ب.ظ ]
|