شکل 2-2- چارچوب مفهومی پژوهش     64

جدول 3-1: مقیاس لیکرت پرسشنامه  69

شکل 3-1: چارچوب مفهومی تحقیق   73

شکل 3-2: توزیع تخصص خبرگان   74

شکل 3-3: توزیع مقطع تحصیلی خبرگان   74

شکل 3-4: توزیع سابقه کار خبرگان   75

شکل 3-5: گام‌های انجام تحقیق   82

جدول 4-1: نتایج آزمون T دو جمله‌ای ابعاد متغیرهای تحقیق   86

جدول 4-2: نتایج آزمون Tدو جمله‌ای شاخص‌های ابعاد متغیرهای تحقیق   87

نمودار 4-1- توزیع جنسیت پاسخ‌دهندگان (نمونه آماری)  94

نمودار 4-2: توزیع سنی پاسخ‌دهندگان (نمونه آماری)  94

نمودار4-3- توزیع تحصیلی پاسخ‌دهندگان (نمونه آماری)  95

نمودار4-4- توزیع تجربه‌کاری پاسخ‌دهندگان (نمونه آماری)  95

نمودار4-5- توزیع نوع صنعت شرکت‌های مورد بررسی   96

نمودار4-6- توزیع سن شرکت‌های مورد بررسی   97

نمودار4-7- توزیع تعداد پرسنل شرکت‌های مورد بررسی   97

نمودار4-8- توزیع تعداد پرسنل تحقیق و توسعه شرکت‌های مورد بررسی   98

جدول 4-3: نتیجه آزمون آلفای کرونباخ پرسشنامه تحقیق   99

جدول4-4: نتایج توصیفی داده‌های پژوهش (پرسشنامه ب)  99

جدول 4-5: نتایج آزمون t تک نمونه‌ای برای متغیرهای مستقل و وابسته  102

جدول 4-6: نتایج آزمون رگرسیون بین مدیریت دانش و نوآوری فرآیند  103

جدول 4-7: نتایج آزمون رگرسیون بین مدیریت دانش و توسعه محصول جدید  104

جدول 4-8: نتایج آزمون رگرسیون بین نوآوری فرآیند و توسعه محصول جدید  104

جدول 4-9: نتایج آزمون رگرسیون بین مدیریت دانش، نوآوری فرآیند و توسعه محصول جدید  105

جدول 4-10: نتایج آزمون آنووا دو طرفه جهت بررسی تاثیر ویژگی‌های شرکت بر متغیرها 106

شکل 4-9: مدل تحقیق   109

جدول 4-11: شاخص‌های برازش مدل تحقیق   110

جدول 4-12: نتایج آزمون فرضیه یک تا چهار تحقیق با استفاده از تکنیک معادلات ساختاری   110

جدول 1-5: مقایسه نتایج تحقیق با نتایج سایر تحقیقات    119

شکل 5-1- مدل نهایی تحقیق   120

 

 

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...