پایان نامه بررسی میزان تاثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با توجه به قابلیتهای بازاریابی |
فهرست نگاره ها
نگاره1-2 فرآیند هوش رقابتی. 32
نگاه 2-2 فرآیند هوش رقابتی از دیدگاه میشل کوک و کورتیس… 33
نگاره 3-2 رابطه بین استراتژیهای رقابتی و ساختار سازمانی.. 56
نگاره 1-3- مدل مفهومی تحقیق. 74
نگاره1-1-3 مدل مفهومی توسعه یافته.. 75
نگاره2-3 منبع سوالات تحقیق.. 78
نگاره 1-4 آمار توصیفی کارکنان پاسخدهنده . 84
نگاره 2-4 آمار توصیفی شرکتهای نمونه آماری 85
نگاره 3-4 نتایج حاصل از میانگین، انحراف معیار، آلفای کرونباخ و آزمونT. 86
نگاره 4-4 نتایج حاصل از همبستگی سازههای تحقیق. 87
نگاره 5-4 بررسی تایید یا عدم تایید فرضیهها 88
نگاره 6-4 رابطه بین استراتژی رقابتی و هوش عاطفی، هوش رقابتی و هوش سازمانی 89
نگاره 7-4 بررسی مقایسهای سازههای تحقیق در بین صنایع 89
نگاره 8-4 بررسی مقایسهای سازههای تحقیق در بین صنایع بر اساس
عامل بومی بودن موسسین شرکتها 90
نگاره 9-4 بررسی مقایسهای سازههای تحقیق در بین صنایع
بر اساس سن وتاریخچه شرکتها 90
نگاره 10-4 بررسی مقایسهای سازههای تحقیق
در بین صنایع براساس تعداد کارکنان شرکت.. 91
نگاره 11-4 مدل اندازهگیری مزیت رقابتی به روش Amos Graphic 91
نگاره 12-4 مدل اندازهگیری بازارگرایی به روش Amos Graphic. 92
نگاره 13-4 مدل اندازهگیری عملکرد به روش Amos Graphic. 92
نگاره 14-4 مدل اندازهگیری هوش عاطفی به روش Amos Graphic. 92
نگاره 15-4 مدل اندازهگیری هوش رقابتی به روش Amos Graphic. 93
نگاره 16-4مقادیر حاصل از مدلهای متغیرهایی به روش Graphic Amos 93
نگاره 17-4 برآورد و ارزیابی مدل کلی به روش Amos Graphic. 94
نگاره18-4 نتایج حاصل مدل از بررسی مدل کلی به روش Amos Graphic. 94
نگاره19-4 نتایج حاصل از دادههای جمعآوری شده از شرکت حروف باران. 95
نگاره20 -4 نتایج حاصل از دادههای جمعآوری شده از شرکت توان مهر. 96
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-06-06] [ 09:08:00 ب.ظ ]
|