پایان نامه بررسی موانع فردی ارتباط اعضای هیأت علمی دانشگاهها با بخش صنعت، با استفاده از الگوی بازاریابی اجتماعی |
شکل 4 ـ 1 ـ توزیع فراوانی جنسیت اعضای هیأت علمی.. 73
شکل 4 ـ 2 ـ توزیع فراوانی سن اعضای هیأت علمی.. 74
شکل 4 ـ 3 ـ توزیع فراوانی مرتبه استادی اعضای هیأت علمی.. 74
شکل 4 ـ 4 ـ توزیع فراوانی سابقه ارتباط با صنعت اعضای هیأت علمی.. 75
شکل 4 ـ 5 ـ توزیع فراوانی جنسیت متخصصین صنعت.. 76
شکل 4 ـ 7 ـ توزیع فراوانی سِمت متخصصین صنعت.. 77
شکل 4 ـ 8 ـ توزیع فراوانی سابقه ارتباط بادانشگاه متخصصین صنعت.. 78
فهرست جداول
جدول 2 ـ 1 ـ جدول نوع مشوق و عناصر تشکیلدهنده آن. 14
جدول 4 ـ 1 ـ توزیع فراوانی جنسیت اعضای هیأت علمی.. 73
جدول 4 ـ 2 ـ جدول توزیع فراوانی سن اعضای هیأت علمی.. 73
جدول 4 ـ 3 ـ جدول توزیع فراوانی مرتبه استادی اعضای هیأت علمی.. 74
جدول 4 ـ 4 ـ جدول توزیع فراوانی سابقه ارتباط با صنعت اعضای هیأت علمی.. 75
جدول 4 ـ 5 ـ جدول توزیع فراوانی جنسیت متخصصین صنعت.. 75
جدول 4 ـ 6 ـ جدول توزیع فراوانی سن متخصصین صنعت.. 76
جدول 4 ـ 8 ـ جدول توزیع فراوانی سابقه ارتباط با دانشگاه متخصصین صنعت.. 77
جدول 4 ـ 9 ـ جدول نتایج آزمون فریدمن موانع فردی اعضای هیأت علمی.. 81
جدول 4 ـ 10 ـ جدول رتبهبندی موانع فردی اعضای هیأت علمی.. 82
جدول 4 ـ 11 ـ جدول نتایج آزمون فریدمن راهکارهای مانع شماره 21. 84
جدول 4 ـ 12 ـ جدول نتایج آزمون فریدمن راهکارهای مانع شماره 3. 85
جدول 4 ـ 13 ـ جدول نتایج آزمون فریدمن راهکارهای مانع شماره 4. 85
جدول 4 ـ 14 ـ جدول نتایج آزمون فریدمن راهکارهای مانع شماره 28. 86
جدول 4 ـ 15 ـ جدول نتایج آزمون فریدمن راهکارهای مانع شماره 8. 86
جدول 4 ـ 16 ـ جدول نتایج آزمون فریدمن راهکارهای مانع شماره 29. 87
جدول 4 ـ 17 ـ جدول نتایج آزمون فریدمن رتبهبندی موانع متخصصین صنعت.. 89
جدول 4 ـ 18 ـ جدول رتبهبندی موانع فردی متخصصین صنعت.. 89
جدول 4 ـ 19 ـ جدول نتایج آزمون فریدمن راهکارهای مانع شماره 11. 91
جدول 4 ـ 20 ـ جدول نتایج آزمون فریدمن راهکارهای مانع شماره 7. 92
جدول 4 ـ 21 ـ جدول نتایج آزمون فریدمن راهکارهای مانع شماره 14. 92
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-06-06] [ 09:09:00 ب.ظ ]
|