پایان نامه موانع استقرار بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران باشگاههای حرفهای فوتبال ایران |
جدول (4-6): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب گویههای سازنده شاخص موانع مربوط به کارکنان ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
54
جدول (4-7): توزیع فراوانی شاخص تأثیر موانع مربوط به مدیران در استقرار بازاریابی رابطهمند ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
55
جدول (4-8): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب گویههای سازنده شاخص موانع مربوط به مدیران … ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
56
جدول (4-9): توزیع فراوانی شاخص تأثیر موانع مربوط به اطلاعات و ارتباطات در استقرار بازاریابی رابطهمند ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
56
جدول (4-10): توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب گویههای سازنده شاخص موانع مربوط به اطلاعات و ارتباطات……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
57
جدول (4-11): بررسی تأثیر موانع مربوط به کارکنان در استقرار بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
58
جدول (4-12): بررسی تأثیر موانع مربوط به مدیران در استقرار بازاریابی رابطه در مدیریت هواداران …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
59
جدول (4-13): بررسی تأثیر موانع مربوط به اطلاعات و ارتباطات در استقرار بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران …………………………………………………………………………………………………………………………..
62
جدول(4-14): شاخصهای برازش مدل اندازهگیری مؤلفه موانع مربوط به کارکنان در استقرار بازاریابی رابطهمند…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
63
جدول (4-15) : شاخصهای برازش مدل اندازهگیری مؤلفه موانع مربوط به مدیران در استقرار بازاریابی رابطهمند ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
65
جدول (4-16) : شاخصهای برازش مدل اندازهگیری مؤلفه موانع مربوط به اطلاعات و ارتباطات در استقرار بازاریابی رابطهمند …………………………………………………………………………………………….
67
جدول (4-17): بارهای عاملی مدل تحلیل عاملی مرتبه دوم موانع بازاریابی رابطهمند … …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
68
جدول (4-18): شاخصهای برازش مدل تحلیل عاملی مرتبه دوم موانع بازاریابی رابطهمند … …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
69
جدول (4-19): نتایج آزمون کولموگرف اسمیرونف …………………………………………………………………………………………..
69
جدول (4-20): آزمون t تک نمونه برای بررسی تأثیر موانع مربوط به کارکنان در استقرار بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران … ……………………………………………………………………………………………..
70
جدول (4-21): آزمون t تک نمونه برای بررسی تأثیر موانع مربوط به مدیران در استقرار بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران …………………………………………………………………………………………………….
71
جدول (4-22):آزمون t تک نمونه برای بررسی تأثیر موانع مربوط به اطلاعات در استقرار بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران… ……………………………………………………………………………………………….
72
جدول (4-23): مقایسه و اولویتبندی موانع استقرار بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ……………………………………………………………………………………………………………………..
73
جدول (4-24): مقایسه و اولویتبندی موانع مربوط به کارکنان در استقرار بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
74
جدول (4-25): مقایسه و اولویت بندی موانع مربوط به مدیران در استقرار در استقرار بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران …………………………………………………………………………………………………….
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-06-06] [ 09:57:00 ب.ظ ]
|