فایل های دانشگاهی -تحقیق – پروژه – قسمت 19 – 7 |
جدول ۳-۱: جامعه آماری
ردیف نام مدرسه تعداد دانش آموز دختر تعداد کلاس ۱ حضرت فاطمه زهرا (س)
۵۸ ۳ ۲ کوثر ۵۶ ۲ ۳ حضرت زینب (س) ۱۲ ۱ ۴ غیر انتفایی نساء ۲۳ ۱ جمع کل ۱۴۹ ۷
-
- ۱٫ Molera & Hull ↑
-
- ۱٫ Demircioglu & Demircioglu & Ayas ↑
-
- ۲٫ Duvarci ↑
-
- ۳٫ Sökmen & Bayram ↑
-
- ۱٫ Tecnology Enabeld Active Learning ↑
-
- ۲٫ Gil ↑
-
- ۳٫ Koo & Harlin ↑
-
- ۱٫ Bennett ↑
-
- ۱٫ Belcher ↑
-
- ۱ . Barak ↑
-
- ۲ . Online ↑
-
- ۱٫ Gagne ↑
-
- ۲٫ Hilgard ↑
-
- ۳٫ Marquiz ↑
-
- ۱٫ Pavlov ↑
-
- ۲٫ Skinner ↑
-
- ۳٫ Thorndike ↑
-
- ۱٫ Anderson and Elloumi ↑
-
- ۱٫ Liu et al ↑
-
- ۲٫ Barak ↑
-
- ۳٫ Dori ↑
-
- ۱٫ Horton & Horton ↑
-
- ۲٫ elearning ↑
-
- ۱٫ Armitage & O Leary ↑
-
- ۱٫ Flash ↑
-
- ۲٫Negash ↑
-
- ۱٫ Computer-Based Learning ↑
-
- ۲٫ DVD ↑
-
- ۳٫Web-Based Learning ↑
-
- ۱٫ Intranet- Based Learning ↑
-
- ۲٫ Animation ↑
-
- ۳٫ Mayer ↑
-
- ۱٫ Blangr and Jordan ↑
-
- ۱٫ Wolff gram ↑
-
- ۲٫ limited capacity ↑
-
- ۳٫ Sweller ↑
-
- ۱٫ Chandler ↑
-
- ۲٫ active processing ↑
-
- ۳٫ Multimedia principle۴٫ Contiguity principle ↑
-
- ۱٫ Coherence principle ↑
-
- ۲٫ Modality principle.۳٫ redundancy principle۴٫ individual differences principle ↑
-
- ۱٫ Mechanistic model ↑
-
- ۲٫ Organistic model ↑
-
- ۱٫NSES ↑
-
- ۲٫ Richard Suchman ↑
-
- ۱٫ John Dewey ↑
-
- ۲٫ Herbert Thelen ↑
-
- ۳٫ William Heard Kilpatrik ↑
-
- ۴٫ Gorden Hullfish and Phillip Smith ↑
-
- ۱٫ Dunkerley ↑
-
- ۱٫ Cai et al ↑
-
- ۲٫ Jordi ↑
-
- ۱٫Johnson & Johnson ↑
-
- ۱٫ Baveja, shawers & Joyce ↑
-
- ۲٫ Thelen ↑
-
- ۱٫ Tecnology Enabeld Active Learning ↑
-
- ۲٫ Belcher ↑
-
- ۳٫ M I T ↑
-
- ۴٫ Hake ↑
-
- ۵٫ Jack Whillson ↑
-
- ۶٫ Rennsaeler Pply technic ↑
-
- ۱٫ Mcdermott & Redish ↑
-
- ۲٫ Peter Dourmashkin ↑
-
- ۳٫ David Lister ↑
-
- ۱٫ Darrel ↑
-
- ۲٫ Terrill ↑
-
- ۳٫ Allen ↑
-
- ۴٫ Brainstorming ↑
-
- ۵٫Klark ↑
-
- ۶٫Mayer ↑
“
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1401-09-20] [ 12:42:00 ب.ظ ]
|