پایان نامه بررسی تأثیر شخصیت برند بر ترجیح خرید مصرف کننده نوگرا |
![]() |
نمودار 4-15 : مدل تحقیق در حالت معناداری ضرایب (t-value) 114
نمودار 4- 16 : مدل باحضور متغیر تعدیلگر نوگرایی در حالت تخمین و معناداری ضرایب.. 117
نمودار 4- 17 : مدل باحضور متغیر تعدیلگر نوگرایی احساسی در حالت تخمین و معناداری ضرایب.. 118
نمودار 4- 18 : مدل باحضور متغیر تعدیلگر نوگرایی اجتماعی در حالت تخمین و معناداری ضرایب.. 119
نمودار 4- 19 : مدل باحضور متغیر تعدیلگر نوگرایی کارکردی در حالت تخمین و معناداری ضرایب.. 121
شکل 2-1 : برند به عنوان واسطه. 15
شکل 2-2 : تداعی های برند. 19
شکل 2-3 : منشور هویت برند. 23
شکل 2-4 : هویت و تصویر برند. 24
شکل 2-5 : ابعاد شخصیت برند در مقابل ابعاد Big Five. 47
شکل 2-6 : طبقه بندی نوآوری.. 50
شکل 2-7 : انتشار نوآوری.. 54
شکل 2-8 : طبقه بندی نوآوری.. 61
شکل 2-9 : مدل رفتار خریدار. 74
شکل 2-10 : فرآیند تصمیم خرید. 75
شکل 2-11 : مراحل بین ارزیابی گزینه ها و تصمیم خرید. 75
شکل 2-12 : مدل مفهومی تحقیق. 87
فصل اول : کلیات تحقیق
فصل اول
کلیات تحقیق
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-06-06] [ 09:23:00 ب.ظ ]
|