نمودار 4-15 : مدل تحقیق در حالت معناداری ضرایب (t-value) 114

نمودار 4- 16 : مدل باحضور متغیر تعدیل‌گر نوگرایی در حالت تخمین و معناداری ضرایب.. 117

نمودار 4- 17 : مدل باحضور متغیر تعدیل‌گر نوگرایی احساسی در حالت تخمین و معناداری ضرایب.. 118

نمودار 4- 18 : مدل باحضور متغیر تعدیل‌گر نوگرایی اجتماعی در حالت تخمین و معناداری ضرایب.. 119

نمودار 4- 19 : مدل باحضور متغیر تعدیل‌گر نوگرایی کارکردی در حالت تخمین و معناداری ضرایب.. 121

شکل 2-1 : برند به عنوان واسطه. 15

شکل 2-2 : تداعی های برند. 19

شکل 2-3 : منشور هویت برند. 23

شکل 2-4 : هویت و تصویر برند. 24

شکل 2-5 : ابعاد شخصیت برند در مقابل ابعاد Big Five. 47

شکل 2-6 : طبقه بندی نوآوری.. 50

شکل 2-7 : انتشار نوآوری.. 54

شکل 2-8 : طبقه بندی نوآوری.. 61

شکل 2-9 : مدل رفتار خریدار. 74

شکل 2-10 : فرآیند تصمیم خرید. 75

شکل 2-11 : مراحل بین ارزیابی گزینه ها و تصمیم خرید. 75

شکل 2-12 : مدل مفهومی تحقیق. 87

 

فصل اول :  کلیات تحقیق

 فصل اول

 

کلیات  تحقیق
                                                                                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...