پایان نامه بررسی تاثیر شاخص های سبک زندگی بر قصد خرید پوشاک در شهر تهران |
جدول 4-7 توزیع پاسخگویان بر اساس درآمد.. 148
جدول 4-8 متغیرهای مستقل تحقیق.. 150
جدول 4-9 خلاصه مدل رابطه متغیرهای تحقیق.. 151
جدول 4-10 آزمون تحلیل واریانس…. 152
جدول 4-11 نتایج آزمون تحلیل رگرسیون.. 153
جدول4-12 ضرایب آزمون تحلیل رگرسیون.. 153
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
شکل1 – 2 دیدگاه غیر بعدی گرایانه به نگرش…. 28
نمودار 2 – 2مراحل تصمیم گیری مصرف کننده. 104
شکل 1-3 مدل عملیاتی تحقیق.. 131
نمودار 4-1 توزیع پاسخگویان بر اساس وضعیت تاهل.. 139
نمودار 4-2 توزیع پاسخگویان بر اساس مناطق پنجگانه. 141
نمودار 4-3 توزیع پاسخگویان بر اساس سن.. 143
نمودار 4-3 توزیع پاسخگویان بر اساس شغل.. 145
نمودار 4-4 توزیع پاسخگویان بر اساس تحصیلات… 147
نمودار 4-5 توزیع پاسخگویان بر اساس درآمد. 149
مقدمه
سبک زندگی به عنوان یک دانش پیشینه چندانی ندارد، اما به عنوان مقوله ای درهم تنیده با زندگی، میتوان پیشینه ای به قدمت پیدایش انسان بر روی زمین برای آن قائل شد. نظریه های مختلفی بر پایه چارچوب های گوناگون توسط متفکرین غربی در مورد سبک زندگی وشاخص های مورد نظر آن ارائه شده است. در این تحقیق شماری از نظریات مهم آورده شده و نیز ارتباط آن با بازاریابی به عنوان یک رشته، به طور عام و بحث قصد خرید پوشاک به طور خاص تبیین و در قسمتی از این مبحث، مدل مورد نظر تحقیق آورده شده و بر اساس آن به تحلیل های مربوطه پرداخته شده است.
باید اشاره کرد که به طور کلی سه نظریه مهم برای تحلیل سبک زندگی در چارچوب تمدن غرب وجود دارد. این سه نظریه منتسب به کارل مارکس، ماکس وبر و بوردیو می باشند. افراد دیگری نیز مانند زیمل، گیدنز و وبلن نیز در این زمینه نظریاتی را ارائه داده اند که به آنها نیز اشاره شده است.
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-06-06] [ 09:24:00 ب.ظ ]
|