جدول 4-7 توزیع پاسخگویان بر اساس درآمد.. 148

جدول 4-8 متغیرهای مستقل تحقیق.. 150

جدول 4-9  خلاصه مدل رابطه متغیرهای تحقیق.. 151

جدول 4-10 آزمون تحلیل واریانس…. 152

جدول 4-11 نتایج آزمون تحلیل رگرسیون.. 153

جدول4-12 ضرایب آزمون تحلیل رگرسیون.. 153

 

 

 

 

 

فهرست نمودارها

عنوان                                                                                                                                      صفحه

شکل1  – 2 دیدگاه غیر بعدی گرایانه به نگرش…. 28

نمودار 2 – 2مراحل تصمیم گیری مصرف کننده. 104

شکل 1-3 مدل عملیاتی تحقیق.. 131

نمودار 4-1 توزیع پاسخگویان بر اساس وضعیت تاهل.. 139

نمودار 4-2 توزیع پاسخگویان بر اساس مناطق پنجگانه. 141

نمودار 4-3 توزیع پاسخگویان بر اساس سن.. 143

نمودار 4-3 توزیع پاسخگویان بر اساس شغل.. 145

نمودار 4-4 توزیع پاسخگویان بر اساس تحصیلات… 147

نمودار 4-5 توزیع پاسخگویان بر اساس درآمد. 149

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه

سبک زندگی به عنوان یک دانش پیشینه چندانی ندارد، اما به عنوان مقوله ای درهم تنیده با زندگی، می­توان پیشینه ای به قدمت پیدایش انسان بر روی زمین برای آن قائل شد. نظریه های مختلفی بر پایه چارچوب های گوناگون توسط متفکرین غربی در مورد سبک زندگی وشاخص های مورد نظر آن ارائه شده است. در این تحقیق شماری از نظریات مهم آورده شده و نیز ارتباط آن با بازاریابی به عنوان یک رشته، به طور عام و بحث  قصد خرید پوشاک به طور خاص تبیین و در قسمتی از این مبحث، مدل مورد نظر تحقیق آورده شده و بر اساس آن به تحلیل های مربوطه پرداخته شده است.

باید اشاره کرد که به طور کلی سه نظریه مهم برای تحلیل سبک زندگی در چارچوب تمدن غرب وجود دارد. این سه نظریه منتسب به کارل مارکس، ماکس وبر و بوردیو می باشند. افراد دیگری نیز مانند زیمل، گیدنز و وبلن نیز در این زمینه نظریاتی را ارائه داده اند که به آنها نیز اشاره شده است.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...