پایان نامه شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برند |
جدول شماره4-3:توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان………………………………………..126
جدول شماره4-4:خلاصه نتایج مربوط به آزمون کولموگروف اسمیرنوف………………………..131
جدول شماره4-5:آماره های آزمون تی تک نمونه ای…………………………………………………….132
جدول شماره4-6:آزمون تی تک نمونه ای……………………………………………………………………133
جدول شماره 4-7:نتایج آزمون تی تک نمونه ای برای سوال های اصلی تحقیق………………..133
جدول شماره 4-8:آماره های آزمون تی تک نمونه ای……………………………………………………134
جدول شماره 4-9:آزمون تی تک نمونه ای…………………………………………………………………135
جدول شماره 4-10:نتایج آزمون تی تک نمونه ای برای فرضیه فرعی اول……………………….135
جدول شماره 4-11:آماره های آزمون تی تک نمونه ای…………………………………………………136
جدول شماره 4-12:آزمون تی تک نمونه ای………………………………………………………………..137
جدول شماره 4-13:نتایج آزمون تی تک نمونه ای برای فرضیه فرعی دوم……………………….137
جدول شماره 4-14:آماره های آزمون تی تک نمونه ای…………………………………………………138
جدول شماره 4-15:آزمون تی تک نمونه ای………………………………………………………………..139
جدول شماره 4-16:نتایج آزمون تی تک نمونه ای برای فرضیه فرعی سوم………………………139
جدول شماره 4-17:آماره های آزمون تی تک نمونه ای…………………………………………………140
جدول شماره 4-18:آزمون تی تک نمونه ای………………………………………………………………..141
جدول شماره 4-19:نتایج آزمون تی تک نمونه ای برای فرضیه فرعی چهارم……………………141
جدول شماره 4-20:آماره های آزمون تی تک نمونه ای…………………………………………………142
جدول شماره 4-21:آزمون تی تک نمونه ای………………………………………………………………..143
جدول شماره 4-22:نتایج آزمون تی تک نمونه ای برای فرضیه فرعی پنجم……………………..143
جدول شماره 4-23:نتایج آزمون تی مستقل براساس جنسیت برای متغیرنام……………………..144
جدول شماره 4-24:نتایج آزمون تی مستقل براساس جنسیت برای متغیرلوگو…………………..145
جدول شماره 4-25:نتایج آزمون تی مستقل براساس جنسیت برای متغیرشعار………………….146
جدول شماره 4-26:نتایج آزمون تی مستقل براساس جنسیت برای متغیرکاراکتر……………….147
جدول شماره 4-27:نتایج آزمون تی مستقل براساس جنسیت برای متغیربسته بندی…………..148
فهرست نمودارها.13-5
نمودارشماره4-1:توزیع درصدفراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان………………………..124
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-06-06] [ 12:50:00 ق.ظ ]
|